همراه اول
13. خرداد 1395 - 8:51   |   کد مطلب: 27374
شیخ مرادی مسول ورزش بسیج خواهران کشور در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت : حضور بانوان ورزشکار کشورمان با حفظ کرامت های یک زن مسلمان در عرصه رقابت های بین المللی و کسب بالاترین عناوین قهرمانی نشان از توانمندی بدون محدودیت آنان دارد.

به گزارش همدان ورزش؛ مسول ورزش بسیج خواهران کشور در دیدار با مسئولین ورزشی استان ضمن ابراز خرسندی از تعامل سازنده فی مابین بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان اظهار داشت : همکاری و همدلی این دو سازمان کاملا مشهود است و همواره این تعامل سازنده باید حفظ شود.

 
وی گفت : از آنجا که حوزه ورزش بیشترین مخاطبینش جوانان هستند باید ظرفیتی ایجاد شود که جوانان جذب این حوزه شوند طی نمودن سکوهای موفقیت در عرصه ورزش برای یک بانوی مسلمان، با حفظ حیا و عفت بسیارزیبنده است.

شیخ مردای حضور بانوان ورزشکار کشورمان با حفظ کرامت های یک زن مسلمان در عرصه رقابت های بین المللی و کسب بالاترین عناوین قهرمانی را نشان از توانمندی بدون محدودیت آنان دانست ، و افزود :در بحث حجاب و عفاف باید به صورت غیر مستقیم کار شود که بانوان با علاقه این صیانت و پوشش را حفظ کنند.

در ادامه مدیر کل اداره ورزش و جوانان ضمن تایید سخنان وی هدف اصلی بسیج ورزشکاران را اشاعه فرهنگ ورزش پذیری در بین آحاد مردم خصوصا بسیجیان عنوان کرد و افزود: امروزه با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن همگی دستگاههای کشور خصوصا متولیان ورزش وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

منعم  گفت : از اقدامات صورت گرفته از جمله فعالیت های فرهنگی ،همایش امر به معروف و نهی از منکر،همایش اخلاق در ورزش ،جشنواره علی اکبر ،برگزاری تماز جماعت اول وقت در اداره کل ،برگزاری یادواره شهدا، تعامل ، راه اندازی حلقه های شجره طیبه صالحین ویژه مربیان ورزشی در استان ، عضویت قهرمانان مدال آور استان در تحقق برنامه سرمربی محوری بسیج ورزشکاران، برگزاری اردوهای راهیان نور -فرهنگی و زیارتی برای قهرمانان المپیکی و جهانی و..... از جمله فعالیت های این سازمان تاکنون بوده است.

منعم گفت :در خصوص پوشش خواهران ورزشکار در میادین ورزشی می توان با الگو قرار دادن بانوان محجبه در عرصه های بین المللی حفظ عفاف را نشان دهیم .وی در همین خصوص افزود: خانم مه لقا جامه بزرگ عنوان دار بانوی محجبه تیراندازی استان یک ورزشکار نمونه است که با بیشتر معرفی شدن این بانوان می توان عفاف را ترویج داد.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار