همراه اول
26. مرداد 1395 - 8:07   |   کد مطلب: 27962
برهنگی اوج تمدن نیست خدابنده لوها را اسطوره سازید
لازم است بدانید همان آدم هایی که شما سعی در همانند سازی پوشش آنها دارید احترام به افراد محجبه را رعایت می کنند پس بهتر نیست به جای پیروی کورکورانه از ظواهر، انسانیت آنها را همانند سازی کنید؟

به گزارش همدان ورزش؛ بیش از پیش در فضای مجازی قابل تامل بود و جای بسی تاسف داشت و آن  سیل عظیم فحاشی های مردم ساکن کشور خودمان به یک بانوی ایرانی بود.

 

مردمی که انتظار می رفت پس از وارد شدن به فضای جهانی پشت یک هم وطن بایستند در مقابلش ایستاده و به وی توهین کردند. به چه جرمی و چرا؟ به این علت که او پس از ورود به یک کشور آزاد بر سر اعتقادات خود ایستاده و با افتخار هر چه بیشتر پرچم کشورش را بالا می برد.

 

کجا هستند آن روشنفکر نماهایی که پس از توهین نشریه یالثارات به پوشش شرکت کنندگان در جشن سینمایی حافظ فریاد سر می دادند که به عقاید دیگران احترام بگذارید پوشش هر کس به خودش مربوط است. پس چه شد که یکباره در مقابل یک هم وطن در نگاه جهانیان ایستادند.

 

بیایید اعتراف کنید که از نگاه شما روشنفکری پوشش هایست که ردپای فرنگی در آنان پیداست. احترام به عقاید افراد تا جایی لازم است که انگشت اتهام به سوی عقاید شما نشانه می رود.

 

لازم به ذکر است بدانید همان آدم هایی که شما سعی در همانند سازی پوشش آنها دارید احترام به افراد محجبه را رعایت می کنند پس بهتر نیست به جای پیروی کورکورانه از ظواهر، انسانیت آنها را همانند سازی کنید؟

 

 

راشین نوری

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار