همراه اول
15. تير 1395 - 8:33   |   کد مطلب: 27528
پایان مسابقات فوتسال جام رمضان کبودراهنگ
مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای حرم با قهرمانی تیم فامنین به پایان رسید .

به گزارش همدان ورزش؛ مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای حرم با قهرمانی تیم فامنین و نایب قهرمانی تیم کبودراهنگ به پایان رسید.
این مسابقات به مدت یازده شب بین 16 تیم شرکت کننده از شهرستانهای کبودراهنگ، فامنین، رزن و لالجین در سالن ورزشی آزادی شهرستان برگزار شد و در پایان تیم های فامنین و کبودراهنگ به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان این دوره از مسابقات شدند.
در این دوره از مسابقات که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم شهرستان و در رده سنی آزاد برگزار شد، تیم های کارگران، دیاکوسازه، اوقاف شهرداری، پایگاه هوایی نوژه، قرخ بلاق، شهید اسماعیلی، شهدای اصناف، شهید مطلقی، شهدای سوباشی، روستای کرد اباد، دهیاری خان آباد، دهیاری دستجرد، علم و ادب علیصدر از شهرستان کبودراهنگ، تیم های ماماهان و ذوالفقار از شهرستان فامنین، تیم جوانان خوربنده از شهرستان رزن و تیم مدافعین حرم از شهرستان لالجین شرکت داشتند.
در پایان پس از 32 بازی تیم ذوالفقار فامنین مقام اول و تیم های کارگران و دیاکوسازه کبودراهنگ به ترتیب به مقام های دوم تا سوم دست یافتند که به تیم های برتر با حضور پرسنل اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال، رئیس شورای شهر و سایر مسئولین شهرستانی حکم قهرمانی، کاپ و جایزه اهداء گردید.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار