همراه اول
20. تير 1395 - 8:24   |   کد مطلب: 27564
برگزاری مسابقات جايزه بزرگ کشتی اسپانیا با حضور تیمهای برتر دنیا
شهرداری همدان بر سکوی سوم مسابقات تورنمنت جایزه بزرگ کشتی اسپانیا قرار گرفت
شهرداری همدان بر سکوی سوم مسابقات تورنمنت جایزه بزرگ کشتی اسپانیا قرار گرفت
برگزاری مسابقات جايزه بزرگ کشتی اسپانیا با حضور تیمهای برتر دنیا با حضور بیش از 54 کشور از جمله های کشورهای روسیه، آمریکا، کوبا، هند،مغولستان، مجارستان و...برگزار شد .

به گزارش همدان ورزش؛ تورنمنت اسپانیا صبح امروز با حضور بیش از 54 کشور از جمله های کشورهای روسیه، آمریکا، کوبا، هند،مغولستان، مجارستان و... و همچنین تیم کشتی منتخب محلات شهرداری همدان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران آغاز و در بخش کشتی آزاد به کار خود پایان داد.

 تیم جوان و بومي شهرداری همدان توانست با شایستگی تمام بر سکوی سومی این رقابت‌ها بایستد.و تیمهای مغولستان و مجارستان به ترتیب اول و دوم شدند.

در این رقابت‌ها که آخرین تورنمنت قبل از آغاز مسابقات المپیک 2016 میباشد تیمهای حاضر با قدرت حاضر شده بودند و در خاتمه تیم شهرداری همدان که برای اولین بار در یک تورنمنت بین المللی شرکت کرده بود توانست با کسب یک عنوان سومی در وزن 97 کیلو گرم توسط دانیال شریعتی و چهار مقام پنجمی توسط سعید انوری در وزن 57 کیلو،یوسف کامرانی در وزن 65 کیلو،حامد وفایی در وزن 70 کیلو و وحید شاه محمدی در وزن 86 کیلو گرم و کسب 35 امتیاز  به کار خود پایان داد،

نکته قابل توجه استقبال بی نظیر سایر کشورها از این تورنمنت و حضور قدرت‌های کشتی جهان و با نفراتی که سابقه کسب عناوین جهانی و قاره ای داشتند در این رقابت‌ها بود.

نمايندگان شایسته شهر همدان که اولین بار بود در یک تورنمنت بین المللی شرکت داشتند با کسب تجربیات گرانبها و حضور در کنار قهرمانان این رشته، حالا خود را جهت حضور قدرتمند در میادین ملی آماده میکنند تا شاید بتوانند کشتی همدان را به روزهای اوج خود بازگردانند

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار