همراه اول
3. شهريور 1395 - 9:15   |   کد مطلب: 28096
پاس را با هدف صعود به لیگ دسته اول بستیم/ سقف قرارداد بازیکنان پاس 50 میلیون تومان است
مدیرعامل پاس همدان با اعلام اینکه تیم را با هدف صعود به لیگ دسته اول بستیم و هم فکر و ذکرمان همین است گفت: ما برای جذب بازیکن امسال سقف 50 میلیون تومان را در نظر گرفته ایم و به موضوع پایبند خواهیم بود و به هیچ بازیکنی بیشتر از این مبلغ دستمزد نخواهیم داد.

به گزارش همدان ورزش؛ تیم فصل گذشته طوری بسته شده بود که قرارداد همه بازیکنان یکساله بود و ما امسال برای بستن تیم کار نسبتا مشکلی داشتیم و پاس را کاملا از نو ساختیم.

وی افزود: تغییرات گسترده ای در کادر اداری و فنی تیم داشته ایم و همه کارها را از نقطه صفر آغاز کرده ایم و تاکنون 23 بازیکن جذب تیم شده اند که 14 بازیکن بومی و همدانی هستند.

تقی رحیمی تصریح کرد: بازیکنانی خوبی را جذب کرده ایم که رامین خسروی، رضا اطاقی و فرشاد قاسمی از پدیده مشهد ، امیر غلامی سنگربان ایران جوان بوشهر، خمیس از فولاد نوین نمونه ای از این بازیکنان می باشند.

وی گفت: توانستیم رضا حاتمی مدافع ارزنده استان را از خیبر خرم آباد جذب کنیم و آرمین طلایی منش و وحید جلالی نیا نیز که سالیان گذشته در پاس حضور داشتند نیز به این تیم بازگشتند.

وی در مورد حضور احمد جمشیدیان در پاس تصریح کرد: احمد جمشیدیان نیز خیلی مشتاق بود به تیم پاس کمک کند ولی به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانست در همدان حضور پیدا کند ولی این قول را داده که در مرحله دوم مسابقات به تیم شهرش بپیوندد.

محمد تقی رحیمی،درباره پیروزی تیمش مقابل پاس همدان اظهار داشت: بازی خوبی کردیم و از شرایط تیم به طور کلی راضی ام.استقلال تیم بزرگی است به ما افتخار داد که این بازی را مقابل این تیم انجام دادیم. فکر می کنم هم تیم پاس و هم تیم استقلال به خواسته های فنی شان از این بازی رسیدیم. به هیچ وجه به نتیجه این بازی توجه نمی کنیم و این پیروزی چون در یک بازی تدارکاتی بود، برای ما مهم نبود.

مدیرعامل پاس ادامه داد: تیم را با هدف صعود به لیگ دسته اول بستیم و هم فکر و ذکرمان همین است. هر گونه حاشیه را از تیم دور کردیم تا برای صعود به لیگ یک تمرکز کاملی داشته باشیم در راه بازگشت به لیگ های بالاتر هر شخصی در هرکجای ایران فکر می کند می تواند به ما کمک کند، دستش را می بوسیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در ادامه به سقف قراراداد بازیکنان اشاره و تصریح کرد: ما برای جذب بازیکن امسال سقف 50 میلیون تومان را در نظر گرفته ایم و به موضوع پایبند خواهیم بود و به هیچ بازیکنی بیشتر از این مبلغ دستمزد نخواهیم داد.

وی از انعقاد یک نوع قرارداد جدید برای بازیکنان سخن گفت و افزود: نوع قراردادها طبقه‌بندی خواهد شد و بازیکنان برحسب توانایی فنی پول خواهند کرد.

مدیرعامل سبزپوشان همدانی تأکید کرد: به طور مثال هر تغییر در توان بازی اعم از نقاط قوت و ضعف در دریافتی‌های مالی بازیکن تأثیر مستقیم دارد؛ ما قطعاً برای نفرات، کم نخواهیم گذاشت اما در مقابل هم انتظار نتایج مطلوب داریم.

وی گفت: دریافت کارت زرد، قرمز، درگیری، محرومیت انضباطی، اعتصاب و... شامل جریمه مالی بازیکن خواهد شد که در بندهای قرارداد آنها گنجانده خواهد شد.

وی درباره قرعه کشی مسابقات لیگ دو گفت: در گروه سختی قرار داریم تیم های چون کارا شیراز، شاهین بوشهر ، شهرداری تبریز برای صعود هزینه ای بیشتر از ما کرده اه اند و قطعا این گروه سخت ترین گروه لیگ دو خواهد بود.

وی در مورد هم گروهی با شهرداری همدان افزود: شهرداری نیز تیم خودمان محسوب می شود و امیدواریم این تیم نیز بتواند به دور بعد صعود کند در هر صورت برای ما فرقی ندارد با چه تیم هایی هم گروه هستیم چون هدف ما صعود به لیگ یک است.

مدیرعامل باشگاه پاس از تعامل با باشگاه شهرداری همدان خبر داد و بیان کرد: دو باشگاه پاس و شهرداری هدفی جز ارتقا و پیشرفت فوتبال استان ندارند و این هدفی است که نیازمند همدلی خواهد بود.

وی اضافه کرد: تعامل ما با باشگاه شهرداری دوسویه خواهد بود و برای موفقیت و سربلندی فوتبال همدان نیز با هم همکاری خواهیم کرد.

وی در خصوص حمایت استاندار از این تیم گفت: نیکبخت استانداری فوتبالی و کار بلد است که از همان روز اول کاری خود نیز نگاه ویژه‌ای به پاس داشت و تمام هجمه‌های وارد شده نیز بی‎انصافی به او بود.

رحیمی همدانی‌ها را شایسته بهترین‌ها دانست بیان کرد: من خودم یک همدانی وطن‌پرست هستم و اعتقادم استفاده حداکثری از ظرفیت استان است.

مدیرعامل باشگاه پاس ادامه داد: سقوط پاس ربطی به همدانی‌ها نداشت زیرا مدیریت باشگاه در دستان همدانی‌ها نبود و ما اثبات می‌کنیم که همه همدانی‌ها بهترین هستند.

رحیمی بیان کرد: مربیان بومی با دانش، کم توقع و محجوبی در استان هستند که ما برای فصل جدید با اعتماد کامل آنها را انتخاب کردیم.

وی گفت: رضا طلایی‌منش امتحان پس داده است بنابراین او را با نظر مستقیم هیأت مدیره انتخاب کردیم زیرا در لیگ دسته دوم از مرز استرس لیگ عبور کرده و تجربه گران‌بهایی دارد.

مدیرعامل باشگاه پاس با نام بردن از کادر فنی تیم پاس، افزود: بابک صمدیان نیز به دنبال پست نبود و بلافاصله بعد از درخواست طلایی‌منش برای کمک به پاس آمد؛ او دغدغه‌ای جز صعود پاس نداشت و این نشان از ایثار مربیان همدان دارد.

وی یادآور شد: اکبر افشاری و مصطفی کاشی نیز دیگر مربیان بومی ما هستند که آمده‌اند پاس را به همان هدف خودش برسانند ضمن آنکه محمد بهگندم از پیشکسوتان فوتبال استان نیز به عنوان سرپرست در تیم استفاده خواهیم کرد.

وی از برنامه‌ریزی خوب برای مسائل مالی تیم خبر داد و اظهار کرد: در قدم اول، دفاتر بایگانی اسناد مالی باشگاه را به سه قسمت تقسیم کرده‌ایم تا اسناد ملی که در باشگاه ثبت می‌شود دو رونوشت دیگری نیز به بیرون داشته باشد.

رحیمی بیان داشت: یک دفتر در نزد شخصی مدیرعامل و یک دفتر نیز در هیأت فوتبال ثبت خواهد شد تا همه چیز شفاف و مشخص باشد تا کسی نتواند هیچگونه دستکاری در اسناد داشته باشد.

رحیمی با اشاره به آکادمی باشگاه پاس، اظهار کرد: در گذشته آکادمی پاس روند خوبی نداشته است و در اداره آن سلیقه ای عمل می شده است .

وی ادامه داد: ما از روند فعلی آکادمی رضایتمند هستیم و حتی شخصاً برای تیم پایه اسپانسر جذب کرده که این نشانگر تلاش در این مجموعه هست.

رحیمی تصریح کرد: از همه مردم و مسؤولان همدان تقاضا دارم تا بار دیگر پاس را مورد حمایت خود قرار دهند تا این تیم را با وفاق و همدلی به جایگاه اصلی برسانیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بهترین کادر فنی را در اختیار داریم و همگی از افراد بومی، فوتبالی هستند و هم فکری خوبی نیز بین مدیریت باشگاه و کادر فنی وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه پاس خاطرنشان کرد: همه در باشگاه با همدل هستیم و بازگشت به لیگ برتر هدف اصلی مجموعه محسوب می شود.

وی گفت: در راه بازگشت به لیگ های بالاتر هر شخصی در هرکجای ایران فکر می کند می تواند به ما کمک کند، دستش را می بوسیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار