همراه اول
29. خرداد 1395 - 21:53   |   کد مطلب: 27393
مدیرعامل پاس: با شروع دوباره می توان پاس را به اوج رساند
مدیرعامل باشگاه پاس همدان نسبت به شایعه ادغام تیم های پاس و شهرداری این شهر واکنش نشان داد و گفت: مسوولان شهرداری قطعا با درک مکتب با ارزش پاس و اینکه انحلال این تیم صرفا ضرر رساندن به فوتبال همدان خواهد بود، با این پیشنهاد حتی اگر ه شایعه نباشد، مخالفت خواهند کرد.

به گزارش همدان ورزش؛ عبدالحمید رمضانی افزود: نمی شود تاریخ 60 ساله یکی از پرافتخارترین تیم های فوتبال کشور را نابود کرد و این اقدام قطعا تلخ تر از سقوط پاس خواهد بود.    
وی اضافه کرد: برای شایعه مطرح شده این مثال را می زنم که آیا می شود به بهانه عدم مرمت ، آرامگاه تاریخی بوعلی سینا را رها کرد تا نابود شود.
رمضانی گفت: پاس مکتب 60 ساله در فوتبال ایران دارد و افتخارات و پیشکسوتان بزرگی میراث این تیم هستند.
وی بیان کرد: به جای این طرح خام و غیراصولی آیا بهتر نیست برنامه ریزی منسجم و بلند مدت را تدوین کرد تا بتوان با تلاش دلسوزان فوتبال استان همدان باردیگرپاس را به جایگاه اصلی خود بازگرداند.
رمضانی خاطرنشان کرد: بالا و پایین شدن در فوتبال امری طبیعی است و می توان با برنامه ریزی و تلاش دوچندان شاهد بازپس گیری جایگاه واقعی تیم پاس بود.
وی در ادامه گفت: به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس با طرح ادغام این تیم با شهرداری مخالف هستم و این مخالفت به خاطر این است که جوانان مستعد فوتبال این شهر پاس را مسیری برای پیشرفت خود می دانند و باید توجه داشت که هرچه تعداد تیم های حرفه ای یک استان بیشتر شود قطعا پیشرفت حاصل خواهد شد.
وی افزود: خوزستان 12 تیم در لیگ های حرفه ای فوتبال کشور دارد و همین مساله باعث شده علاوه بر قرار گیری در جایگاه برتر، روند روبه رشدی را سپری کند و به بزرگی این استان در عرصه های مختلف نیزکمک شایانی داشته است.
مدیرعامل پاس خاطرنشان کرد:همدانی ها به جای کوچک کردن امور تیمداری حرفه ای در فوتبال باید پیشرفت را مورد توجه قرار دهند و قطعا موفقیت آینده فوتبال همدان مستلزم برخورداری از تیم های متعدد و حرفه ای است.
وی افزود: اکنون انحلال مکتب شاهین و دارایی چه سودی نصیب فوتبال کشور کرد به جز خاطرات این دو تیم و چند پیشکسوتی که میراث آن به شمار می روند.
رمضانی بیان داشت: فرصت برای جبران و بازگشت پاس به روزهای اوج وجود دارد و پاس می تواند شروع دوباره در فوتبال ایران داشته باشد.
وی افزود: اینکه عده ای در این استان به دنبال کوچک کردن فعالیت فوتبال حرفه ای هستند، چه پاسخی به استعدادهای فوتبال همدان دارند و چه آینده ای را برای فوتبالیست های همدان ترسیم می کنند.
وی گفت: امروزه فوتبال به عنوان پرمخاطب ترین رشته ورزشی، از علاقه مندان پرشمار برخوردار است که قطعا در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیربسزایی داشته و اگر هم هزینه ای شده در راستای سالم سازی جامعه بوده است.
وی با قدردانی از محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و رییس هیات مدیره باشگاه پاس گفت: استاندار همدان در حد توان از این تیم حمایت دارد و داشتن چنین مدیران دلسوز و فوتبالی نعمت بزرگی برای این استان به شمار می رود.
وی با تاکید بر اینکه مدیریت دستگاه ورزش همدان نیز به دنبال توسعه ورزش حرفه ای در استان است، گفت: انحلال پاس قطعا منجر به افت ورزش همدان، تاثیرات منفی در رشته فوتبال و آسیب رساندن به فوتبالیست های همدانی می شود.
وی افزود: قطعا مسوولان شهرداری همدان نیز با درک این واقعیت که افزایش تیم های فوتبالی باعث شکوفایی استعدادها در این شهر می شود و انحلال پاس به معنای مرگ بخشی از میراث فوتبال ایران است، توجهی به این شایعه ها نخواهند داشت و مخالف این طرح نادرست هستند.
وی خاطرنشان کرد: از آنهایی که پیشنهاد دهنده این طرح هستند ، انتظار داریم بزرگ اندیش باشند و کمک کنند فوتبال همدان بزرگ شود.
پاس امسال با قرار گیری در رتبه شانزدهم جدول لیگ یک، به مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار