همراه اول
8. دى 1395 - 13:34   |   کد مطلب: 29426
بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران همدان  به مناسبت حماسه 9 دی
9 دی 88 حماسه ای در تاریخ این انقلاب رقم خورد که تا ابد ماندگار و جاوید خواهد بود.

به گزارش همدان ورزش؛ در این بیانیه آمده است : 

بسم ا... الرحمن الرحیم

 

9 دی 88 حماسه ای در تاریخ این انقلاب رقم خورد که تا ابد ماندگار و جاوید خواهد بود.

 

مردم غیور ایران اسلامی همواره با حضورهای خودجوش حماسه هایی بی نظیر در طول تاریخ و به ویژه در دوران انقلاب اسلامی ثابت کرده اند که پیرو قرآن و اهل بیت(ع) بوده و هیچگاه، از ارزشهای اسلامی خود کوتاه نخواهند آمد.

 

ملت بزرگوار ایران با تأسی از قیام عاشورا با حضور پرشور و شعور خود در 9 دی ماه 88 به فریاد «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین «علیه‌السلام» در عاشورای سال 61 ه.ق لبیک گفت و حماسه آفرید و در یک اقدام انقلابی بساط تمامی مزدوران غرب را از کشور برچید و خواص جا مانده از جامعه و عموم مردم را شرمنده و رسوا نمود.

 

لذا زنده نگه داشتن روز تاریخی یوم ا... 9 دی و بررسی علل و عوامل ایجاد آن موجب بصیرت‌افزایی و همچنین جلوگیری از بروز اتفاقات سنگین و هزینه بر برای نظام اسلامی خواهد شد.

 

جامعه ورزشکاران بسیجی نیز با تاکید بر اهمیت آن حماسه و روز بصیرت، همراه و همگام با امت حزب ا... خواستار تحقق خواسته های مردم در حماسه مردمی 9 دی بوده و همچنان بر آن تاکید می نماید،

 

بسیج ورزشکاران استان همدان به نمایندگی از بسیجیان ورزشکار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار مدافع حرم استان همدان، علی الخصوص شهیدان شمسی پور، صانعی موفق، مصطفوی و بشیری سالروز حماسه بزرگ 9 دی را ارج نهاده و با تمام توان راه امام، و شهداء والامقام را ادامه داده و با بصیرت افزایی در جامعه ورزش، مقابل هرگونه نفوذ از طرف دشمنان اسلام و انقلاب خواهد ایستاد.

 

 

والسلام من التبع الهدی

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار