همراه اول
4. بهمن 1395 - 8:03   |   کد مطلب: 29831
 کاراته ملک شخصی کسی نیست
سرپرست هیات کاراته فارس با بیان اینکه نباید به اسم حرفه ای شدن اخلاق را فراموش کنیم، گفت: می توان با هم افزایی در بُعد فنی و اخلاقی، کاراته فارس را متحول کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، به نقل از ایرنا: محمد جواد شلتوک کار، یکشنبه در نشست با اعضای اجرایی این هیات در شیراز بیان کرد: اخلاق گرایی، احترام به پیشکسوتان و استفاده از خرد جمعی از محور های اصلی برنامه های این هیات است.

وی افزود: درهای هیات کاراته این استان به روی خانواده این ورزش باز است، چرا که کاراته ملک شخصی هیچ کس نیست و نمی توان به دلیل سلیقه شخصی، افرادی را از دایره گسترده این ورزش حذف کرد.

او با اشاره به اینکه برخی برنامه های گذشته نیازمند بازنگری جدی هستند، گفت: در کمترین زمان و با برگزاری نشست های مشترک با پیشکسوتان و دلسوزان این رشته با استفاده از خرد جمعی، برنامه جامعی برای توسعه همه جانبه کاراته طراحی و ترسیم خواهیم کرد.

شلتوک کار ادامه داد :‌استفاده از ظرفیت های فوق العاده جوانان یکی دیگر از برنامه های این هیات است چرا که کاراته فارس از سرمایه ارزشمندی که همانا جوانان دانش آموخته هستند، برخوردار است.
 
سرپرست هیات کاراته استان فارس افزود: رویکرد تبعیض آمیز نسبت به سبک های کاراته، همانند سم مهلک است و باید همه سبک هایی که از سوی فدراسیون کاراته مجوز فعالیت دارند بدون دغدغه و در چارچوب قانون فعالیت کنند.
 
شلتوک کار افزود: ‌باید دامنه فعالیت کاراته را از مرکز استان به سمت شهرستان ها سوق دهیم و نباید فرض کنیم که تمام کاراته استان فارس در شیراز خلاصه می شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار