همراه اول
6. بهمن 1395 - 9:49   |   کد مطلب: 29864
همدان، دیار استعدادهای درخشان و معدن رگه های طلای کشتی
مسئول استعدادیابی فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه پتانسیل استان همدان در کشتی بسیار بالا است بیان داشت: نهاوند و ملایر از قطب های کشتی جهان هستند و قهرمانان آسیایی دارند نشان از این است که رگه های طلا در این سرزمین به چشم می خورد .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،انتخاب روسای هیات های ورزشی استان همدان در سال 95 دارای حاشیه های جدیدی بود که هر کدام در نوع خود جالب و مورد توجه است .

 

دولتی شدن روسا و دخالت مسئولین ورزشی در انتخاب رییس هیات های ورزشی خود جای تامل داشت و نقل محافل بود و اما از همه این هیات ها ورزش اول کشور بود که در این استان حاشیه های خاص خود را دارد .

 

انتخاب رییس هیات کشتی در استان همدان و سرزمینی که زرها و طلای کشتی در این خاک نهفته است و پایلوت این رشته ورزشی در کشور است .

دلیر مردان وقهرمانان زیادی که از غرب کشور انتخاب شدند و ویترین مدال هایشان زبانزد است .

 

انتخاب رییس هیات کشتی همدان که بعد از وقفه های زیاد و تغییر زمان های آن در ماه های مختلف و به تعویق افتادنش باعث تنش هایی در جامعه ورزشی شد می توان از آن به عنوان تاریخی ترین و جریان سازترین هیات نام برد .

 

ثبت نام 12 کاندید از قشرهای مختلف از کشتی گیران و مربیان کشتی گرفته تا اعضای شورای شهر و دولتی ها و .......گرفته تا مردم عادی و حضور بی سابقه و رفت و آمدهای گوناگون در این زمینه و رای زنی ها از اهمیت این انتخاب خبر می دهد .

 

11 بهمن ماه  استان همدان شاهد بزرگترین رویداد ورزشی خواهد بود و انتخابی که هیچ گزینه ای را نمی توان به طور قطع  برای آن انتخاب کرد .

 

در همین زمینه با مرد کشتی استان و مسئول استعدادیابی فدراسیون کشتی به گفتگو پرداختیم .

 

 حمید سیفی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: با توجه به سمتی که تازگی در فدراسیون کشتی گرفته ام نمی توانم به طور قطع در این زمینه اظهار نظر کنم و برای استان آرزوی موفقیت دارم .

 

وی ادامه داد: امیدوارم کسی وارد این حرفه شود که تک تک سلول های آن با کشتی خو گرفته باشد و دغدغه مند باشد.

 

سیفی با اشاره به اینکه پتانسیل استان همدان در کشتی بسیار بالا است  بیان داشت: نهاوند و ملایر از قطب های کشتی جهان هستند و قهرمانان آسیایی دارند نشان از این است که رگه های طلا در این سرزمین به چشم می خورد .

 

لرستان و مازنداران نیز از این قاعده مستثنی نیستند .

 

وی با اشاره به اهمیت هیات در رشته خودش گفت: برای هیات باید کسی پای کار بیاید که مدیریت قوی و بتواند استعدادهای غرب کشور را خوب سازمان دهی کند .

دیدگاه شما

آخرین اخبار