همراه اول
7. بهمن 1395 - 11:34   |   کد مطلب: 29884
بازسازی اولین طرح ماده 27 الحاق پروژه های ورزشی در همدان/ افتتاح 4 پروژه عمرانی ورزشی /جشنواره همگانی استعدادیابی
جشنواره ورزشی رشته های کبدی ، کشتی ، اسکیت ، دو ومیدانی ، جودو از 18 اسفند ماه لغایت 20 ام دررده سنی 8 تا 14 سال در همدان برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،با توجه به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر مدیرکل اداره ورزش و جوانان با خبرنگاران در نشستی مطبوعاتی برنامه‌های ورزشی را بیان کرد .

رسول منعم اظهار داشت: 410 برنامه در قالب 5 بخش فرهنگی (75برنامه )  ، همایشی (35)  ، جشنواره (15)  ، مسابقات (242)و جوانان(48)  داریم  که درمجموع 475برنامه را شامل می‌شود .

 وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی افتتاح پروژه‌های عمرانی ورزشی را از مهم‌ترین فعالیت‌های این بخش در ایام‌الله فجر دانست و گفت: افتتاح سالن ورزشی کوی محمدیه بااعتبار 000/597/4 میلیون ریال که پروژه  استانی و سال 90 شروع و کلنگ زنی با متراژ 957  مترمربع بوده است .

 

افتتاح 4 پروژه عمرانی ورزشی به مناسبت دهه فجر در همدان

 

سالن ورزشی پورلوک از توابع شهرستان بهار که در سال 90 کلنگ زنی شد و توسط خیرین ورزشی با متراژ 957 متر مربع آماده افتتاح است .
روستای اصله از توابع شهرستان فامنین با اعتبار 5 میلیارد ریال که در سال 91 کلنگ زنی شد و متراژ حدود 957 متر مربع است و این پروژه ها به علت اینکه نقشه تیپی دارند دارای متراژهای یکسان هستند .
در گل تپه از توابع شهرستان کبودر آهنگ افتتاح سالن چند منظوره 1500 متر مربع را داریم .

 

بازسازی اولین طرح ماده 27 الحاق پروژه های ورزشی در همدان

 

مدیر کل اداره ورزش و جوانان با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل تعمیر استخر شهرستان رزن را از طرح ماده 27 قانون الحاق پروژه های ورزشی دانست و گفت 9 پروژه ورزشی در استان شناسایی شده است و اولین پروژه در استان همدان افتتاح می شود .

 

وی استخر تختی را از شهرستان ملایر را یکی دیگر از پروژه های الحاقی دانست و گفت : یک پروزه نیز در طرح ملی داشتیم که در شهرستان نهاوند است و از علاقمندانی که تمایل دارند تقاضا داریم ورود پیدا کنند و در خود استان همدان نیز کافی شاپ پیست اسکی را داریم .

 

کلنگ زنی سالن چند منظوره ورزشی در فامنین

منعم بیان داشت : پروژه چند منظوره فامنین را یکی از سالن های چند منظوره این شهرستان عنوان کرد که جمعیت آن بالغ بر 1500 نفر و به مساحت 3350متر مربع می باشد .

 

وی با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر وامید افزود: از سال 92 تاکنون نزدیک به 24 پروژه ورزشی را افتتاح کردیم و سرانه ورزشی در دولت از 6/0متر مربع به 7/0 متر مربع افزایش داشته است .

 

برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی در 6 رشته ورزشی

از دیگر برنامه های ورزشی در ایام الله دهه فجر جشنواره استعدایابی در 6 رشته ورزشی است که از آذر ماه در سطح کشور آغاز شده است و هر استان طبق توانمندی هایی که دارد تعدادی از رشته ها را میزبانی می کند که خوشبختانه همدان جزو استان هایی بود که در 6 رشته توانست میزبان شود .

رشته های کبدی ، کشتی ، اسکیت ، دو ومیدانی ، جودو که از 18 اسفند ماه لغایت 20 ام دررده سنی 8 تا 14 سال  همدان برگزار می شود .

 گفتنی است : مزیت این میزبانی انجام تست پیکر سنجی است که برای ورزشکارا ن رایگان انجام می شود و در بیرون هزینه ای بالای باید برای انجام این تست پرداخت شود .

افتتاحیه این جشنواره در سالن 6000 نفری انقلاب و با حضور خانواده ها که در نهایت از هر رشته 20 نفر برگزیده می شوند و ورزشکاران برای المپیک 2024 آماده می شوند .

دیدگاه شما

آخرین اخبار