همراه اول
21. خرداد 1396 - 10:44   |   کد مطلب: 31570
به همت هیات تیراندازی صورت می‌گیرد:
تقدیر از مه‌لقا جام‌بزرگ بانوی پرافتخار استان همدان
تقدیر از مه‌لقا جام‌بزرگ بانوی پرافتخار استان همدان
رئیس هیات تیراندازی استان همدان از برگزاری مراسم تقدیر از مه‌لقا جام‌بزرگ، بانوی پرافتخار تیراندازی استان همدان و کشورمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سیدناصر محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد پربرکت امام حسن مجتبی(ع)، به همت هیات تیراندازی و معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، محفل انس با قرآن جوانان و ورزشکاران و تجلیل از فعالان فرهنگی عرصه ورزش برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنامه عصر فردا با همکاری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: قرائت قرآن کریم با حضور قاریان جوان استان، تجلیل از خانواده مربی اخلاق شهید علیرضا شمسی‌پور، تجلیل از سازمان‌های مردم نهاد و تقدیر از نفرات برتر در مسابقات تیراندازی یادواره شهید شمسی‌پور از جمله برنامه‌های این همایش خواهد بود.

رئیس هیات تیراندازی استان همدان اضافه کرد: همچنین در این همایش به طور ویژه از مه‌لقا جام‌بزرگ بانوی پرافتخار استان و کشور و پرچمدار کاروان ورزشی کشورمان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی تقدیر خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: در این همایش از استاندار همدان و معاونین او، فرماندار شهرستان همدان و مدیران کل ادارات دعوت شده تا حضور داشته باشند، ضمن اینکه رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در مراسم حضور خواهد داشت. از اهالی رسانه نیز دعوت می‌شود تا در این برنامه شرکت کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار