همراه اول
11. مهر 1397 - 8:46   |   کد مطلب: 34070
برگزاری کارگاه تخصصی تپانچه زیر نظر سرمربی اوکراینی تیم ملی
کارگاه تئوری سرمربی تیم ملی تپانچه صبح امروز با حضور مربیان و ورزشکاران این رشته در سالن کنفرانس شهید شمسی پور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، در این کارگاه شرکت کنندگان با نحوه تمرینات و تکنیک های این رشته زیرنظر الساندر سماکین سرمربی تیم ملی تپانچه و محسن نصراصفهانی مربی تیم ملی آشنا شدند.

در ابتدای این کارگاه رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان و سیدناصر محمودی رییس هیات تیراندازی همدان با خیرمقدم به سرمربی و مربی تیم ملی تپانچه، حضور اعضای کادرفنی تیم ملی در همدان را فرصتی مغتنم برای رشد این رشته برشمردند.

منعم در این کارگاه گفت: تیراندازی همدان همواره جزو برترین های کشور بوده و جای خوشحالی است که تنها مدال کاروان تیراندازی ایران در جاکارتا را ورزشکار همدانی کسب کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری چنین کارگاه هایی به ارتقای سطح ورزشکاران و مربیان کمک شایانی می کند و امیدواریم هیات تیراندازی به همین منوال به برنامه های خوب خود ادامه دهد.

سیدناصر محمودی رییس هیات تیراندازی استان هم در این کارگاه با خیرمقدم به اعضای کادرفنی تیم ملی تپانچه گفت: با حمایت های رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان و تلاش اعضای هیات این دوره را در همدان برگزار کرده ایم تا تپانچه بیش از پیش در مسیر رشد قرار گیرد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه تیراندازی در وضعیت مناسبی قرار دارد و در تپانچه نیز جزو بهترین های ایران هستیم.

محسن نصراصفهانی هم در این کارگاه گفت: همدان از دیرباز مهد تیراندازی ایران بوده و با برخورداری از نفراتی چون پورصالحی، جام بزرگ و قربانی خود را در ایران مطرح کرده است.

مربی تیم ملی تپانچه خاطرنشان کرد: رکورد تپانچه ایران در دو قسمت آقایان و بانوان در اختیار ورزشکاران همدانی است و با این روند، کسب مدال جهانی و المپیک توسط ورزشکاران همدانی دور از دسترس نیست. امیدواریم با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات تیراندازی این موفقیت ها ادامه داشته باشد.

 

گفتنی است؛ عصر امروز کارگاه عملی تپانچه در سالن شهید ضرابیان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار