همراه اول
26. آبان 1397 - 9:00   |   کد مطلب: 34155
معرفی قهرمانان تیراندازی همدان
رئیس هیات تیراندازی استان همدان از معرفی نفرات برتر مسابقات آزاد استانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،  سیدناصر محمودی افزود: یک‌دوره مسابقه آزاد به میزبانی هیات تیراندازی استان با دعوت از تیراندازان شهرستان‌های مختلف برگزار شد.
وی اظهار کرد: این مسابقه در چهار راند و با حضور ۵۰ تیرانداز در ۶ بخش مختلف در سالن شهید ضرابیان همدان برگزار شد.
وی با بیان اینکه حضور گسترده تیراندازان در این مسابقات و استقبال بالای ورزشکاران نوید ظهور نسلی درخشان و همچنین روزهای خوب را برای تیراندازی استان می‌دهد، ادامه داد: این مسابقات در رشته تفنگ و تپانچه بانوان در رده سنی بزرگسال، تفنگ و تپانچه آقایان در رده سنی بزرگسال، و تفنگ و تپانچه جوانان و نوجوانان برگزار شد.
رئیس هیات تیراندازی استان همدان با اشاره به نتایج این مسابقات تصریح کرد: در تپانچه آقایان و در رده سنی بزرگسالان مهدی موسوی، مهدی پورصالحی و مجید بخشی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
محمودی تاکید کرد:در تفنگ بزرگسالان مردان امیر فانی اول شد، علیرضا احمدی بر سکوی دوم ایستاد و علی گودرزی عنوان سومی را به خود اختصاص داد.
وی خاطرنشان کرد: در تپانچه بانوان و در رده سنی بزرگسالان مینا قربانی قهرمان شد، مینا بارانی روی سکوی دوم ایستاد و معصومه خدابنده‌لو عنوان سومی را مال خود کرد.
رئیس هیات تیراندازی استان همدان عنوان کرد: سمانه چایانی، فاطمه چهاردولی و فرشته قدرتی به ترتیب عناوین اول تا سوم رشته تفنگ بانوان در رده سنی بزرگسالان را تصاحب کردند.
محمودی بیان کرد: در تفنگ نوجوانان و جوانان هم مبینا ایواز، مبینا رنجبران و محیا عبادی اول تا سوم شدند، ضمن اینکه در تپانچه این رده سنی هم سپهر نیک‌فرجاد اول شد، سما جعفری عنوان دوم را به دست آورد و زهرا زنگنه مقام سوم را کسب کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار