همراه اول
25. مرداد 1396 - 8:51   |   کد مطلب: 32167
نبود زیرساخت مناسب برای کشتی در همدان
رئیس هیات کشتی همدان نداشتن زیر ساختهای مناسب این رشته ورزشی را در استان یکی از عوامل عدم توسعه کشتی دانست .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رئیس هیات کشتی استان همدان در نشست صمیمی با ورزشی نویسان همدانی از برنامه های پیش رو هیات و اقدامات انجام شده صحبت کرد .

 

علی رحیمی فر با اشاره به بدهی های قبلی هیات کشتی استان که از دوره های قبل و مدیریت قبل باقی مانده است گفت: برگزاری لیگ های کشتی که در بخشنامه ابلاغی هیات نیز نبوده است متاسفانه در دوره های قبل بدهی های سنگینی را بر دوش هیات گذاشته است .

 

وی ادامه داد: آنچه که ما تعهد کردیم ورزش آماتوری است و نه ورزش قهرمانی ، البته این بدین معنا نیست که ورزش حرفه ای بد است بلکه باید زیر ساخت ها و اسپانسرهای خود را داشته باشد .

رئیس هیات کشتی همدان با اشاره به اینکه زیر ساخت های کشتی در همدان مشکل دارد افزود: نداشتن سکو کشتی گیران را با مشکل مواجه کرده است و سالن کشتی مناسب برای این رشته پر استعداد در استان نداریم .

 

وی اردوها و اعزام ورزشکاران را از اولویت های این هیات در راس کار خود دانست و بیان داشت:فدراسیون نیز لیگ منطقه ای را برعهده ما گذاشته است اما تا هزینه های آن مهیا نشود نیم توانیم قبول کنیم .

 

رحیمی برنامه بلند مدت هیات کشتی را تقویت ورزش پایه دانست و گفت: هدف ما تقویت ورزش پایه است و ما سعی کرده ایم که کمیته ها را براساس خرد جمعی انتخاب کنیم و هر کدام در حوزه فعالیتی خود مشغول هستند .

 

وی با اشاره به اینکه کشتی جزو رشته های پر ستاره در ایران است تصریح کرد: مقام آوردن در رشته کشتی در ایران بسیار دشوار است چرا که رشته قدمتی در این سرزمین است و همه حرفی برای گفتن دارند .

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار