همراه اول
16. بهمن 1396 - 12:04   |   کد مطلب: 33380
هر دم از باغ بری می‌رسد!
مدیران میراث فرهنگی تصمیم دارند رونمایی از لوگو همدان 2018 را در یک برنامه صداوسیما انجام دهند که دیگر رسانه‌ها امکان حضور در این برنامه را نداشته و‌ ندارند و مشخص نیست انگیزه مدیران میراث از این حرکت محیرالعقول چیست؟

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،فعال رسانه ای استان گفت: در حالی که قرار بود لوگوی همدان_۲۰۱۸ روز شنبه گذشته با حضور استاندار همدان، دیگر مسئولین استان و اهالی رسانه در استانداری همدان رونمایی شود، به یک‌باره این برنامه به دلایل نامعلوم در صبح روز شنبه کنسل شد و حالا خبر می‌رسد که مدیران میراث فرهنگی تصمیم دارند رونمایی از این لوگو را در یک برنامه صداوسیما انجام دهند. اگر این اتفاق بیافتد قطعا دیگر رسانه‌ها امکان حضور در این برنامه را نداشته و‌ ندارد و مشخص نیست انگیزه مدیران میراث از این حرکت محیرالعقول چیست!!؟؟

 

این در حالی است که مدیران میراث‌ فرهنگی و دست اندرکاران همدان ۲۰۱۸ در حال انعقاد قراردادهای چند صد میلیونی با بخش‌های مختلف صدا و سیما بوده اما دیگر رسانه‌ها از جمله مطبوعات_محلی، خبرگزاری‌ها، نشریات_سراسری و بین‌المللی و پایگاه‌های_خبری را به کلی فراموش کرده‌اند!!!

 

مهرداد حمزه

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار