همراه اول
27. مهر 1397 - 12:44   |   کد مطلب: 33800
تاکید رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان:
ضرورت افزایش فضاهای پارک خودرو در همدان
رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان گفت: با توجه به افزایش روز افزون خودرو در همدان افزایش فضاهای پارک شهری بسیار ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، سید مسعود عسگریان در جلسه کمیسیون نظارت حقوقی و امور اداری شورا که با محوریت بررسی عملکرد شرکت الیت در سال 96 برگزار شد، افزود: شرکت الیت در همدان از سال 96 برای مدت 60 ماه فعالیت هزینه ای بالغ بر 900 میلیون تومان در خصوص اجرای طرح هوشمند ترافیک با شهرداری همدان  قرارداد منعقد کرد.

سید مسعود عسگریان با بیان اینکه طرح هوشمند ترافیک به صورت BOT  توسط شرکت الیت با مشارکت شهرداری اجرا می شود، اضافه کرد: در این راستا سهم شرکت 35 درصد و سهم شهرداری 65 درصد است.

عسگریان به افزایش شماره گذاری خودروها اشاره کرد و اظهار کرد: با توجه به شماره گذاری های روزانه خودرو در همدان افزایش فضاهای پارک شهری بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اینکه روزانه 2هزار و 800 محل پارک خودرو به طول 15 کیلومتر از معابر سطح شهر همدان برای حدود 4هزار خودرو استفاده شده است، گفت: با اجرای طرح الیت این فضا برای استقرار حدود 20 هزار خودرو در روز تبدیل شده است.

وی از اشتغال 93 نفر در اجرای طرح الیت در همدان خبر داد و یادآور شد: تمامی مبالغ درآمدی طرح به خزانه کشور واریز می شود.

وی با بیان اینکه از محل درآمدهای طرح در شهر همدان بخشی از اعتبار مورد نیاز برای تملک و ساخت پارکینگ های عمومی هزینه می شود، اظهار کرد: پس از اتمام دوره قرارداد طرح الیت که 5 ساله است تمامی تجهیزات بصورت رایگان در سهم شهرداری قرار خواهد گرفت.

وی در پایان سخنانش افزود: امیدواریم با این اقدام رضایتمندی شهروندان در استفاده بهینه پارک خودروها در معابر جلب شود . 

دیدگاه شما

آخرین اخبار