همراه اول
20. شهريور 1397 - 10:18   |   کد مطلب: 34035
نونهالان و نوجوانان همدانی در راه مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور
نونهالان و نوجوانان همدانی برای حضور درمسابقات پرش با اسب قهرمانی کشورجام بین المللی طلایی فدراسیون جهانی اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور نونهالان و نوجوانان سال ۱۳۹۷ همزمان با مسابقات جام بین المللی طلایی فدراسیون جهانی در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال از صبح سه شنبه ۲۰ شهریور در مجموعه زیبا و قدیمی نوروزآباد تهران با رقابت سوارکاران رده نونهالان و شرکت کننده در جام بین المللی طلایی فدراسیون جهانی آغاز خواهد شد.

33سوارکار از استان تهران در کنار ۴ سوارکار از استان همدان و همچنین آذربایجان غربی نیز با ۴ سوارکار٬ البرز با ۳ سوارکار،استانهای قم،فارس و کرمان هر کدام با ۲ سوارکار و استان های زنجان و قزوین هر کدام با ۱ سوارکار و پا در رکاب اسبهای خود در مانژ نوروز آباد به رقابت خواهند پرداخت.
نونهالان اعزامی هیئت سوارکاری استان همدان در مسابقات قهرمانی کشور و جام بین المللی طلایی فدراسیون سوارکاری با این ترکیب حضور خواهند داشت:

امیرصدرا بختیاری با اسب باب سی دو ام به مربیگری: مهدی بختیاری
فرزاد سهیل قاسمی با اسب ملونی،مربی: قاسم قاسمی
ثنا شوشتری با اسب شازده خان٬مربی: میلاد غلامی
ماهان شهبازی با اسب سورن،مربی: محسن حدادیان
سه شنبه و پنج شنبه رقابت های رده سنی نونهالان خواهد بود.

اما در روز چهارشنبه زنگ رقابت نوجوانان در مسابقات قهرمانی کشور سال ۱۳۹۷ به صدا در خواهد آمد.
مسابقاتی که امسال به مانند دو سال گذشته از هیجان و فشردگی و رقابتی تنگاتنگ خبر میدهد.تا جایی که کمیته پرش فدراسیون سوارکاری با اعلام ارتفاع ۱۳۰ سانتیمتری موانع در قهرمانی نوجوانان،بر توانمندی و‌استعداد نوجوانان و‌ آینده سازان سوارکاری کشور صحه گذاشته است.هر چند در این میان نقدهایی بر این تصمیم نیز از سوی کارشناسان وجود دارد.

اما بهر ترتیب کیانا احمدی تک سوارکار نوجوان استان همدان در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور، امسال هم به مربیگری قاسم قاسمی و با اسب فابیلوس پا به رقابت‌ها گذاشته است.

در هفته های اخیر نونهالان و نوجوانان سوارکار همدانی با پشت سر گذاشتن تمرینات منظم زیر نظر اساتید و‌مربیان خود و شرکت در چند دوره مسابقه و کسب نتیجه های خوب و با همراهی خانواده هایشان،امیدهای زیادی برای کسب مقام های برتر را دارند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار