همراه اول
12. خرداد 1396 - 10:35   |   کد مطلب: 21941
رییس هیئت سوارکاری همدان:
برگزاری 140مسابقه سوارکاری در همدان
140 مسابقه سوارکاری در همدان برگزار شده است
رییس هیئت سوارکاری همدان گفت: تاکنون 140 مسابقه در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، آزاد و بزرگسالان برگزار شده است.

سیدوحید برقعی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در همدان اظهار داشت: امسال سال خوبی برای سوارکاری استان بوده و با برگزاری انتخابات زودهنگام فدراسیون، برای چهار سال آینده سکان فدراسیون سوارکاری به یکی از اهالی مجرب این رشته سپرده شده و امیدواریم روز‌های خوبی در سوارکاری کشور رقم زده شود.

وی در رابطه با فعالیت‌هایش در فدراسیون گفت: با حکمی از سوی وزیر ورزش‌ و‌ جوانان به عنوان عضو هیئت رییسه در فدراسیون سوارکاری منتصب و در حکمی جداگانه نیز به عنوان خبره ورزشی سوارکاری کشور در سال 93 معرفی شده است.

رییس هیئت سوارکاری همدان افزود: علیرضا بختیاری مربی و سوارکار خوب استان، امسال به عنوان مربی و سرپرست تیم ملی، هدایت تیم را در مسابقات قهرمانی آسیایی کره جنوبی به عهده داشت که موفق به کسب مقام سوم در این رقابت‌ها شدند.

برقعی در رابطه با حضور بختیاری در مسابقات آسیایی اینچئون نیز توضیح داد: علیرضا بختیاری به عنوان چهار سوارکار برتر کشور برای حضور در مسابقات آسیایی اینچئون انتخاب شده بود که به دلایل مختلف تیم سوارکاری ایران به این مسابقات اعزام نشد.

وی تاکید کرد: امیدواریم با رفع مشکلات زمینه حضور سوارکاران خوب ایرانی در مسابقات مختلف در سطوح بین‌المللی فراهم شود.   

رییس هیئت سوارکاری در ادامه بیان داشت: با توجه به درخشش هیئت و اعضای سوارکاری استان در سه کمیته اسب کرد، کمیته فنی پرش و کمیته درساژ نمایندگانی از استان در فدراسیون حضور دارند.

برقعی در خصوص برنامه‌های برگزار شده گفت: در تقویم سال 93 و در 6 ماه نخست تا کنون 28 هفته مسابقه در سه رنکینگ مختلف برگزار شد و نفرات برتر جواز حضور در رده‌های بالا را کسب کردند.

وی یاد‌آور شد: هیئت سوارکاری استان به طور میانگین هر هفته پنج مسابقه را با موفقیت در سطح استان برگزار کرده است.

رییس هیئت سوارکاری همدان ادامه داد: تاکنون 140 مسابقه در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، آزاد و بزرگسالان برگزار شده است و نخستین دوره مسابقات رده مالکین نیز از امسال با موفقیت انجام شد.

برقعی خاطرنشان کرد: در ارزیابی‌های انجام شده از هیئت سوارکاری استان، از آغاز سال این هیئت در برگزاری مسابقات داخلی عملکرد مثبتی داشته که امیدواریم این روند در سال آینده نیز ادامه یابد.

وی در پایان عنوان داشت: در نیمه دوم سال برنامه‌های منظمی برای ارتقای عملکرد سطح کیفی سوارکاران و به ویژه مباحث آموزشی در نظر گرفته شده که اجرا خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار