همراه اول
26. مهر 1397 - 8:57   |   کد مطلب: 34107
همدان از استان های برتر در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی است
مازیار ناظمی گفت : روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان یکی از استان های برتر در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی باشد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، مدیر و کارکنان روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان با رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کردند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در این دیدار با تمجید از فعالیت های روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان با مدیریت آقای چاروسایی توانسته یکی از استان های برتر در حوزه اطلاع رسانی باشد.
وی در ادامه افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان مشاوران امین و بازوان قدرتمند ارتباطی و رسانه ای سیستم ها هستند که می توانند با درک درست شرایط و ارائه راهکارهاو پیشنهادهای سازنده و برنامه دار چه در حوزه درون سازمان و چه در حوزه برون سازمان نقش ارزشمند خود را ایفا کنند.
مازیار ناظمی اطلاع رسانی دقیق حوزه وزارتی و رساندن پیام دولت و وزارت به مردم را اولویت کار این مرکز دانست و گفت: در نظر داریم با بهره گیری از اساتید حوزه روابط عمومی کلاس های آموزشی را برای فدراسیون و استان ها برگزار نماییم و به زودی دوره های آموزشی اینفوگرافی و سواد رسانه ای برگزار می شود.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: گسترش روز افزون فضای مجازی شرایط را در دنیای ارتباطات به نسبت گذشته دگرگون کرده است و در این بین جامعه ورزش نیز که جامعه پرمخاطبی محسوب می شود نه تنها نباید از این عرصه عقب بماند بلکه باید شرایط استفاده بهینه از فضای مجازی را برای ایجاد ارتباط منطقی با رسانه ها و مردم فراهم آورد.
در این دیدار حمدالله چاروسایی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز ضمن تقدیر از سیاست‌های ارزشمند وزارت ورزش و جوانان در نوع ارتباطات و اطلاع رسانی سازنده ، پویا و شفاف به خصوص با بدنه پویای ورزش و جوانان واصحاب رسانه و افکار عمومی، ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های لازم و درک درست مأموریت خطیر حوزه اطلاع رسانی، روابط عمومی‌ها نقش ارزشمند خود رادر این راستا ایفا کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار