همراه اول
9. آذر 1397 - 13:10   |   کد مطلب: 34183
استفاده از تجارب پیشکسوتان، ضرورت رشد و اعتلای ورزش است
پرویز ژافره گفت: پیشکسوتان ذخائر گرانبهایی هستند که استفاده از تجربیات آنان می تواند چراغ روشنی فراروی جوانان و مسوولان برای توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،عضو انجمن حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ایران گفت: انجمن حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ایران با این هدف که جایگاه ، ارزش و اعتبار پیشکسوتان و خادمین ورزش را شناسایی و حرمت آنها را حفظ نموده تشکیل شده است.
وی افزود: رمز ماندگاري اين انجمن را غیر سیاسی بودن آن عنوان کرد و گفت: اهداف اصلی این انجمن کمک بی دریغ به پیشکسوتان ورزش کشور است.
پرویز ژافره بر تکمیل لیست پیشکسوتان تاکید کرد و گفت: در اولین اقدام پس از تاسیس انجمن تهیه لیست تمامی پیشکسوتان دارای کسوت، مدال آور و همچنین تمامی مربیان و داوران بود که این کار به خوبی انجام شد اما هنوز کامل نشده است.
وی به مشکل بودن جمع آوری لیست پیشکسوتان ورزش کل کشور اشاره کرد و توضیح داد: این کار بزرگ بدون کمک هیات ها شدنی نیست.
وی ادامه داد: انجمن پیشکسوتان ورزش می‌تواند اتاق فکری باشد تا بسیاری از اندیشه‌ها، تفکرات، دانش‌ها و روش‌های ارزشمندی که کم کم در حال فراموشی هستند با این اقدام ماندگار شود.
ژافره با بیان اینکه ورزش با آموزش و پرورش عجین شده است، افزود: انجمن پیشکسوتان همدان در سالیان اخیر بسیار خوب کار کرده است و و امیدوارم چراغ انجمن پیشکسوتان ورزش همدان همیشه روشن بماند.
وی گفت: اصلی‌ترین کمک به انجمن پیشکسوتان ورزش همدان حمایت از این انجمن است و باید از پیشکسوتان حمایت شود.
پرویز ژافره گفت: پیشکسوتان ذخائر گرانبهایی هستند که استفاده از تجربیات آنان می تواند چراغ روشنی فراروی جوانان و مسوولان برای توسعه و پیشرفت قرار گیرد.
وی ادامه داد: امیدوارم این مجموعه با قدرت راه خود را که راهی فرهنگی و ارزشی است موفق و استوار طی کند و در نهایت پیشکسوتان و قهرمانان بدانند که خانه ای دارند که در آن خانه احترام، کسوت و افتخاراتشان حفظ می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار