همراه اول
4. دى 1397 - 9:39   |   کد مطلب: 34260
برگزاری جلسه هم اندیشی با هیئت های ورزشی شهرستان کبودراهنگ
بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب روز گذشته جلسه مشترکی با رؤسای هیئت های ورزشی کبودراهنگ با حضور معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و هیئت همراه در شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در جلسه مشترکی که روز گذشته به منظور هم اندیشی با رئیس و نواب رئیس هیئت های ورزشی شهرستان در محل سالن جلسات اداره ورزش و جوانان برگزار شد با حضور قهرمانی معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت همراه در خصوص پاره ای از مسائل هیئت های ورزشی بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای جلسه شکری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بر حضور گسترده و چشم گیر هیئت های ورزشی در اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی دهه مبارک فجر امسال تاکید کرد و ورود رؤسای هیئت ها را در راه اندازی رشته های ورزشی در حوزه های بانوان و نیز مناطق و روستاهای شهرستان بسیار مهم و لازم دانست. وی همچنین از آمادگی این اداره در برگزاری کلاس های تئوری مربیگری درجه3 خبر داد و از هیئت های ورزشی خواست تا نسبت به معرفی مربیان و علاقمندان جهت هماهنگی این کلاس ها همکاری لازم را به عمل آورند.
در ادامه قهرمانی معاون توسعه ورزش استان ضمن تشکر از فعالیت های هیئت های ورزشی، یکی از شهرستان های فعال در حوزه توسعه ورزش را کبودراهنگ معرفی کرد. قهرمانی همچنین افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان همراه در اجرای برنامه های ویژه هیئت ها از جمله میزبانی های مسابقات ورزشی، برگزاری جشنواره ها و همایش های مختلف مساعدت داشته است و از این پس نیز به هیئت های فعال کمک های مالی خواهد داشت. سپس پیردهقان مسئول ورزش بانوان استان نیز بر اهمیت اجرای طرح های ملی حوزه ورزش بانوان از جمله طرح های تطبیقی، جام نشاط و تندرستی، استعدادیابی و غیره تاکید کرد و آمادگی اداره کل را در برگزاری کلاس های مربیگری و داوری ویژه بانوان در رشته های ورزشی مختلف اعلام نمود.
خانلر کارشناس فناوری اطلاعات اداره کل استان نیز در خصوص لزوم دریافت شناسه ملی توسط هیئت های ورزشی و نحوه ثبت اطلاعات و تعیین اعضای هر هیئت به طور دقیق مطالبی را ارائه کرد. وی همچنین ضمن تاکید بر لزوم ثبت نام متقاضیان و مستاجرین اماکن ورزشی دولتی در سامانه ستاد تعاملات الکترونیکی دولت از آنها خواست جهت شرکت در مزایده سالن های ورزشی سال اینده از هم اکنون نسبت به مراجعه به سامانه و ثبت درخواست خود اقدام نمایند.
در پایان نیز رؤسا و نواب رئیس هیئت های ورزشی شهرستان مطالب، پیشنهادات و مسائل حوزه فعالیت خود را مطرح نمودند که توسط میهمانان جلسه به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار