همراه اول
23. آبان 1394 - 11:10   |   کد مطلب: 25636
بی نیازی کشور به بیگانگان با عملیاتی کردن سخنان رهبری به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی
یک تولید کننده پوشاک ورزشی با تاکید بر اجرای کامل رهنمودهای رهبری در تمام زمینه ها به ویژه حوزه اقتصادی، عنوان کرد: قعطا با نصب العین قراردادن سخنان ایشان می توانیم از این پیچ نیز به خوبی عبور نماییم.

به گزارش خبرنگار همدان ورزش؛ اقتصاد مقاومتی یک امر مهم در پیشگیری از وابستگی کشور به بیگانگان می باشد، که این مهم خود باعث رشد و کاهش آسیب‌پذیری در کشور می‌شود. 

متحقق شدن اقتصاد مقاومتی نیاز به مشارکت تمای مردم و مسئولین دارد که هر چه افراد از لحاظ سلامت اقتصادی وضعیت بهتری را داشته باشند، قطعا بهتر می‌توانند به تحقق این موضوع اساسی کشور کمک نمایند.

حال باشگاه های ورزشی برای پیشرفت و توسعه خود در تمامی هدف های معین شده راه هایی را برای کسب درآمد، انتخاب کرده و قوانین مشخصی را برای رسیدن به این اهداف مشخص می نمایند.

با توجه به نیاز اقتصاد کلان کشور به عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی باید به سمتی پیش برویم که بتوان به راحتی با اجرایی نمودن منویات رهبری گامی موثر در پیشرفت کشور عزیزمان ایران در تمامی حوزه ها به ویژه اقتصاد مقاومتی برداریم.

با این مقدمه کوتاه خبرنگار همدان ورزش سراغ یکی از تولید کننده گان وسایل ورزشی رفته و گپ و گفتی کوتاه را با وی ترتیب داد، که در ادامه آن را می خوانید.

محمد اسفندیاری متولد یکی از روستاهای بخش مرکزی همدان است، که با زحمات خود توانسته است کارگاهی کوچک را برای تولید وسایل ورزشی آماده نماید.

وی در پاسخ به این سوال که هدف اصلی خود را در مورد راه اندازی کارگاه بیان نماید، این گونه پاسخ داد: بنده در حدود پنج سال است که این کارگاه را به هزینه ای بالغ بر 40 میلیون تومان راه اندازی کرده ام که اکنون با حضور پنج کارگر آن را اداره می نمایم.

این تولید کننده پوشاک ورزشی ادامه داد: در ابتدا با مشکلات زیادی روبرو شدم که تمامی آنها را با توکل برخدا و تلاش های شبانه روزی برطرف کردم.

اسفندیاری با اشاره به مشکلات بزرگ اقتصادی در کشور تصریح کرد: اگر بتوانیم به سمتی پیش برویم که اقتصاد کشور را به طور کامل از هزینه های نفتی جدا نماییم قطعا آینده ای درخشان تر را در پیش روی خود خواهیم داشت.

وی گفت: اکنون تولید وسایل ورزشی در کشور ما آنچنان که باید نیاز ورزش حرفه ای را برطرف نمی کند که این مهم باید مورد توجه ویژه مسدولین قرار بگیرد.

این تولید کننده پوشاک ورزشی با تاکید بر اجرای کامل رهنمودهای رهبری در تمام زمینه ها به ویژه حوزه اقتصادی، عنوان کرد: قعطا با نصب العین قراردادن سخنان ایشان می توانیم از این پیچ نیز به خوبی عبور نماییم.

اسفندیاری در بخش دیگری از سخنانش با توصیه به سرمایه داران در حوزه بخش خصوصی به منظور سرمایه گذاری در تولید کالای با کیفیت ایرانی گفت: این سرمایه داران داخلی می توانند بجای سرمایه گذاری در کشورهای دیگر با سرمایه گذاری مفید خود در داخل اقتصاد کشور را پویاتر نمایند.

وی اضافه کرد: انجام این مهم از سوی این افراد می تواند در کاهش بیکاری جوانان نیز بسیار موثر باشد، چراکه ایجاد شغل های جدید خود جوانان بیشتری را در بازار کار مشغول خواهد کرد.

این تولید کننده پوشاک ورزشی همچنین با تقدیر از طرح های خوب اقتصادی بسیج در حوزه های گوناگون از این نهاد نیز درخواست کرد تا در حوزه تولید وسایل ورزشی نیز تصحیلات بهتری را اختصاص دهند.

اسفندیاری اظهارکرد: قطعا عملیاتی کردن سخنان رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی توسط سازمان بسیج سازندگی خود جهشی بسیار بزرگ در کشور را ایجاد خواهد کرد.

وی در پایان با تاکید بر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی توسط تمامی دستگاه های اجرای از مسئولین درخواست کرد تا بر اجرای این مهم اهتمام بیشتری بورزند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار