همراه اول
21. مهر 1393 - 18:18   |   کد مطلب: 21571
سرپرست الوند همدان گفت: با تصمیم مسئولان ورزش استان، مسابقات تیم الوند در ورزشگاه شهید مفتح برگزار می‌شود که امیدواریم این موضوع باعث نشود الوند در همدان و خانه تنها بماند.

فرشید گل‌محمدی در گفت‌وگویی با بیان اینکه تیم فوتبال تنها تیم لیگ دسته دومی استان لقب گرفته، اظهار کرد: همه باید برای موفقیت و صعود این تیم به سطوح بالاتر متحد شویم.

 

وی افزود: از شروع تمرینات، حمایت‌های مدیرکل و معاون اداره کل ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال و همکارانش و همچنین مدیر ورزشگاه‌های استان باعث شده تا تیم الوند واقعی، بدون حاشیه شکل بگیرد.از ابتدای فصل با تلاش مدیرعامل، کادر فنی و حتی بازیکنان به دنبال ایجاد فضای همدلی و رفاقت بودیم تا کمترین حاشیه‌ای در تیم نباشد.

گل‌محمدی تصریح کرد: تلاش‌های مهندس یدی به عنوان مالکیت و پشتوانه اصلی الوند و پیگیری‌های وحید بیگم‌جانی مدیرعامل باشگاه باعث شده تا اعضای تیم و بازیکنان با اطمینان خاطر بر روی تمرینات و مسابقات متمرکز باشند و بدون دغدغه کار خود را پیگیری کنند.

سرپرست الوند همدان خاطرنشان کرد: تیم الوند به دنبال استفاده از شرایط میزبانی در مسابقات است تا بتوانیم با حداکثر امتیازات بدون حرف و حدیث به مرحله بعد صعود کنیم. الوند شرایط صعود به لیگ دسته اول را دارد به همین دلیل اجازه ورود به مسائل حاشیه‌ای که سال گذشته به این تیم ضربه زند را نمی‌دهیم.

 

گل‌محمدی با ابراز خرسندی از برگزاری تمرینات منظم تیم الوند در ورزشگاه شهید مفتح و زیر نظر کادر فنی اذعان کرد: بنا بر تصمیم مسئولان ورزش، زمین چمن ورزشگاه مفتح برای تمرینات و مسابقات تیم الوند در نظر گرفته شده است.

 

وی اضافه کرد: هواداران و علاقه‌مندان تیم سرمایه اصلی ورزش در ایران و دنیا هستند که امید داریم تماشاگران پرشور همدان با وجود دوری راه شهر تا ورزشگاه، تیم شهرشان را تنها نگذارند.

 

تا پایان هفته نخست تیم الوند همدان با کسب یک امتیاز در جایگاه سوم جدول گروه چهارم لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران قرار گرفته است.

 

در هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم و در گروه چهارم تیم‌های شمالی سپیدرود رشت و خونه به خونه مازندران به مصاف هم رفتند که در پایان خونه به خونه ضمن پیروزی صدرنشین گروه چهار شد و همچنین گهردرود و بهمن شیراز به دلیل عدم حضور نماینده لرستان برگزار نشد.

 

به جز مسابقه بین الوند همدان و شهرداری دزفول دو دیدار دیگر روز سه‌شنبه برگزار می‌شود شهدای جویبار از گرندبجنورد پذیرایی می‌کند و در آخرین بازی هفته، سمنان به مصاف شهرداری زنجان خواهد رفت.

 

در هفته دوم، تیم الوند باز هم با قرعه میزبانی مواجه شده و باید روز سه‌شنبه 22 مهرماه جاری از ساعت 15:15 در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح از تیم شهرداری دزفول پذیرایی کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار