همراه اول
26. مهر 1393 - 11:13   |   کد مطلب: 21647
در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان
پاس همدان شهرداری جیرفت را 8 تایی کرد
پاس همدان شهرداری جیرفت را 8 تایی کرد
تیم فوتبال بانوان پاس همدان موفق شد در یک بازی پرگل تیم شهرداری دادگر جیرفت را با حساب هشت بر صفر بدرقه کند .

هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان ایران با انجام چند بازی در شهرهای مختلف برگزار شد.

در یکی از این مسابقات تیم بانوان پاس همدان که چندمین سال حضورش را در لیگ برتر بانوان تجربه می‌کند، موفق شد در یک بازی پرگل و یک‌طرفه میهمان خود را با شکست سنگین بدرقه کند.

این مسابقه که در هوای سرد پاییزی شهر همدان و همراه با بارش باران و در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح و به قضاوت شیوا یاری(داور وسط)، انسیه خبازمافی‌نژاد و حدیث مهدوی(کمک داور)، بهاره سیفی(داور چهارم) برگزار شد.

پاسی‌ها که در نخستین بازی خود موفق شده بودند با حساب پنج بر صفر حریف شیرازی خود کیان صدرای فارس را در هفته گذشته مغلوب کنند امروز با روحیه بهتری به میدان رفتند و در پایان با حساب هشت بر صفر به میهمان خود شهرداری دادگر جیرفت شکست سنگینی را تحمیل کردند.

در این بازی مرضیه نیکخواه سه گل و در دقایق( 15، 59 و 47)، میترا نظری دو گل و در دقایق (16 و 88) و زهرا فدایی در دقیقه 50، طاهره منصوری در دقیقه 75 و رقیه شهبازی در دقیقه 39 برای تیم‌شان گلزنی کردند.

تیم بانوان پاس همدان با کسب این پیروزی ارزشمند خود را در بین چهار تیم بالای جدول قرار دادند و باید منتظر باشند تا ببینند در هفته‌های آینده چه نتایجی در مسابقات مستقیم و سایر رقبای خود به دست خواهد آمد.

در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران روز جمعه دوم آبا‌ن ماه از ساعت 11 تیم پاس همدان باید از تیم قدرتمند ملوان بندر انزلی در همدان پذیرایی کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار