همراه اول
29. مهر 1393 - 8:30   |   کد مطلب: 21673
کمک 200 میلیونی استان به تیم  الوند همدان
مالک باشگاه الوند همدان از تخصیص 200 میلیون تومان کمک نقدی توسط مجموعه استانداری به تیم الوند خبر داد.بهرام یدی اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور محمدناصر نیکبخت استاندار، سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان و سایر مسئولان ورزش استان برگزار شد با دستور استاندار ورزش‌دوست همدان کمک قابل توجهی به تیم الوند شد.

وی افزود: مهندس نیکبخت از بدو ورود به همدان در پست استانداری بارها از حمایت‌ها از ورزش حرفه‌ای و همگانی حرف به میان آورده بود که تاکنون این مساعدت وی و همکاران‌شان در اداره کل ورزش و جوانان محقق شده است.

مالک باشگاه الوند همدان خاطرنشان کرد: تیم الوند یکی از تیم‌های خصوصی در رشته فوتبال است که بعد از سقوط به لیگ دسته دوم قصد فروش آن را داشتیم.

به گفته وی، مسئولان ورزش و سیاسی استان و نماینده مردم در مجلس تلاش زیادی برای جلوگیری از فروش امتیاز الوند کردند و ماندگاری الوند در همدان خواسته همه دلسوزان ورزش و رشته فوتبال بود.

یدی با اشاره به اینکه جلسه شب گذشته واقعاً اشتیاق من و همکاران را در باشگاه الوند برای ادامه کار دوچندان کرد، تصریح کرد: لطفی که جناب استاندار به تیم الوند داشت باعث شد تا از فردا با توان بیشتری برای کسب نتیجه بهتر و با توکل به خدا صعود به لیگ دسته یک داشته باشیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر تیم الوند با استفاده از کادر فنی بومی و استفاده از توان بومی و تلفیقی از بازیکنان غیربومی راه سختی را برای بازگشت به لیگ دسته یک و جام آزادگان دارد.

مالک باشگاه الوند همدان گفت: تیم الوند در چند سال حضورش در فوتبال ایران به عنوان یک برند و تیم سالم مطرح شده و این حمایت‌ها از سوی نمایندگان دولتی دست‌اندرکاران این تیم خصوصی را برای ادامه کار دلگرم می‌کند.

وی ادامه داد: تیم الوند در صورت دور بودن از حواشی و مسائل غیر فوتبالی توانایی صعود به مراحل بالاتر و در نهایت لیگ دسته یک را دارد که در این راه همه توان خود را به کار خواهیم گرفت.

یدی با بیان اینکه مدیرعاملی جوان و از خانواده ورزش در کنار الوند امکان خوبی را برای موفقیت این تیم فراهم کرده، گفت: در کنار کادر فنی و سرپرستی، وحید بیگم‌جانی که خود در رشته فوتبال سابقه خوبی داشته و از خانواده ورزش است کمک شایانی به موفقیت این تیم خواهد کرد.

وی در پایان افزود: کمکی که استاندار برای حمایت از تیم الوند دستور داده 200 میلیون تومان طی دو مرحله صورت خواهد گرفت.

تا پایان هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران و در گروه چهارم این رقابت‌ها، تیم الوند همدان با کسب دو امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.

در چارچوب هفته سوم این رقابت‌ها، الوندی‌ها باید سفر هزار و 200 کیلومتری به شمال شرق ایران داشته باشند و روز سه‌شنبه 29 مهرماه جاری از ساعت 15 به مصاف نماینده خراسان‌شمالی تیم گرند بجنورد بروند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار