همراه اول
3. آبان 1393 - 8:42   |   کد مطلب: 21706
سرپرست تیم فوتبال الوند همدان:
کیفیت پایین لیگ دسته 2 توهین به شخصیت تیم‌ها است
کیفیت پایین لیگ دسته 2 توهین به شخصیت تیم‌ها است
سرپرست تیم فوتبال الوند همدان گفت: برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال با کیفیت پایین در حد بازی محلات، توهین به تیم‌ها و حامیان مالی ورزش محسوب می‌شود.

فرشید گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگارما در همدان اظهار داشت: رقابت‌های لیگ دسته دوم امسال بنا بر تصمیم فدراسیون فوتبال با حضور 40 تیم برگزار می‌شود که حضور این تعداد تیم فقط از نظر کمی برای دادن آمار مناسب است.

وی افزود: در ورزش ایران بارها دیدیم که کمیت، فدای کیفیت شده و این موضوع به صورت شفاف و روشن در سطح لیگ دسته دوم ایران قابل لمس است.

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان تصریح کرد: اعطای 10 امتیاز لیگ دسته دومی به استان‌های فاقد تیم، کار خوبی است اما کارشناسی کردن اینکه این استان توانایی برگزاری مسابقات در سطح لیگ دسته دو را دارد یا نه، وظیفه اصلی برگزارکنندگان بازی‌ها است.

وی گفت: گستردگی و رشد فوتبال در اقصی نقاط کشور برای همه علاقه‌مندان به ورزش زیبا و دلچسب است اما برگزاری مسابقات باید به گونه‌ای باشد که به تیم‌های میهمان و حتی میزبان توهین نشود.

گل‌محمدی با اشاره به اتفاقات غیر فوتبالی در سفر تیمش به خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مردم بجنورد علاقه زیادی به ورزش به خصوص فوتبال دارند اما مسئولان و دست‌اندرکاران ورزش آن، این شرایط را درک نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه تیم الوند بیش از یک هزار و 200 کیلومتر طی مسیر کرد تا به بجنورد برسد، اما با وضعیت نامطلوبی مواجه شد، گفت: برگزاری مسابقه در سطح لیگ دسته دوم در یک زمین چمن نیمه‌خاکی زیبنده فوتبال ما نیست.

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان گفت: وقتی در ورزشگاه حاضر شدیم وضعیت اسفناک رختکن، زمین چمن، نیمکت و حتی خط‌کشی زمین منجر به عصبی شدن بازیکنان و کادر فنی پیش از مسابقه شد اما تأخیر 35 دقیقه‌ای آمبولانس نکته‌ای بود که شرایط بدی را برای تیم ما به وجود آورد.

وی افزود: از ساعت 14:30 تا 15:05 در شرایط بلاتکلیفی منتظر حضور آمبولانس بودیم و این باعث افت شدید بدنی بازیکنان بعد از گرم کردن پیش از بازی بود.

گل‌محمدی با بیان اینکه سه امتیاز هر مسابقه فوتبال در زمین اتفاق می‌افتد و کسی دنبال توجیه شکست یا پیروزی نیست افزود: شرایط زمین ورزشگاه تختی بجنورد در چندین صحنه برای هر دو تیم باعث شد تا موقعیت 100 درصد گلزنی از دست برود و توپ در شرایط ایده‌آل در اختیار بازیکنان نباشد.

وی اظهار کرد: گل دوم تیم بجنورد به دلیل همین نامطلوب بودن زمین اتفاق افتاد و پاس به عقب مدافع اول با برخورد به زمین زاویه گرفت و وارد دروازه شد.

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان اضافه کرد: تیم الوند با کمک بهرام یدی و حمایت‌های دولتی و خصوصی چهارمین سال فعالیت خود را در سطح بالای فوتبال دارد، اما چنین رفتارهایی شاید باعث دلزدگی حامیان مالی آن شود.

وی گفت: تیم الوند برای برگزاری یک مسابقه در بجنورد با صرف حداقل هزینه و اسکان در یک هتل سه ستاره معمولی بیش از 13 میلیون تومان هزینه کرد و دست آخر هم به دلیل اتفاقات غیر فوتبال و عدم شرایط مناسب برگزاری، سه امتیاز را به تیم حریف تقدیم کرد و برگشت.

گل‌محمدی افزود: بازیکنان الوند از ساعت 18 روز سه‌شنبه گذشته تا ساعت شش صبح روز چهارشنبه در مسیر بودند و این خستگی 12 ساعته اتوبوس تا مشهد، پرواز به تهران و باز هم اتوبوس تهران تا همدان به راحتی برطرف نخواهد شد و به طور حتم سطح آمادگی را برای مسابقه بعدی پایین خواهد آورد.

وی با خواهش از مسئولان برگزاری مسابقات در سازمان لیگ فوتبال مبنی بر دقت بیشتری در میزبانی تیم‌های تازه‌وارد خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها برای رقابت سالم به شهر دیگر سفر می‌کنند و مسئولان نباید اجازه دهند تا شرایط خارج از زمین تعیین‌کننده نتیجه باشد.

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان ادامه داد: برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال با کیفیت بسیار پایین در حد بازی محلات توهین به تیم‌ها و حامیان مالی ورزش محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: تیم الوند در بازی گرند بجنورد بیش از شش موقعیت 100 درصد گل داشت که بیشتر به دلیل نامرغوب بودن زمین از بین رفت که در این بین اشتباه داوری در اعلام گل سالم مصطفی قیصری حکایت دیگری داشت.

گل‌محمدی ابراز داشت: بعد از بازگشت سفر سخت به بجنورد چهار روز کادر فنی فرصت دارند تا با تمرینات مناسب تیم را برای مسابقه روز دوشنبه برابر تیم قدرتمند بهمن شیراز آماده کنند.

تا پایان هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران، الوند تنها نماینده همدانی‌ها در این رقابت‌ها با کسب دو امتیاز در رده هفتم جدول گروه خود قرار گرفته است.

در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دوم روز دوشنبه پنج آبان‌ماه از ساعت 15 تیم فوتبال الوند از تیم مدعی و رده دومی بهمن شیراز در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح پذیرایی خواهد کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار