همراه اول
4. بهمن 1394 - 9:15   |   کد مطلب: 21716
ورزشکار همدانی قهرمان مسابقات کمان گیری روی اسب کشور شد
ورزشکار همدانی و عنوان دار قهرمانی جهان توانست عنوان نخست رقابت های کمان گیری روی اسب کشور را تصاحب کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: مسابقات کمان گیری روی اسب قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی عصر دیروز شنبه با حضور 40 ورزشکار در ورزشگاه نوروزآباد تهران برگزار شد.

'حمدالله چاروسایی' روز یکشنبه در گفت و گو باخبرنگار ما افزود: 'حسین معتضدی کیانی' از همدان با پشت سرگذاشتن حریفان خود و با اختلاف مناسب توانست عنوان قهرمانی این رشته را کسب و برای حضور دوباره در اردوی تیم ملی انتخاب شود.

وی اضافه کرد: در پایان این مسابقات 'محمدعلی شجاعی' رییس فدراسیون تیراندازی با کمان از نفرات برتر قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: معتضدی کیانی سابقه کسب عنوان قهرمانی در رقابت های جهانی کمان گیری روی اسب سال های 2010 و 2011 بع میزبانی کشور کره جنوبی را در کارنامه افتخارات خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: این قهرمان ارزنده کشورمان شانس نخست اعزام به رقابت های بین المللی است و انتظار می رود پس از یکدوره دوری از رقابت های ملی و بین المللی به دلیل مصدومیت، بازهم بتواند برای کشورمان افتخارآفرین باشد.

حسین معتضدی کیانی متولد 21 مرداد 1356 از بهشهر مازندران کارشناس دام و طیور است و ابتدا با ورود به رشته تیراندازی با کمان کامپوند فعالیت حرفه ای خود را تا عرصه تیم ملی آغاز کرد و بنا به علاقه ای که به رشته تیراندازی با کمان از روی اسب داشت، توانست با آموزش زیرنظر ˈمهدی صفاییˈ از مربیان صاحب نام این ورزش به مدال های جهانی دست یابد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار