همراه اول
18. آبان 1393 - 9:01   |   کد مطلب: 21832
صعود تیم کبدی جوانان همدان به مرحله یک‌ هشتم نهایی
تیم کبدی جوانان همدان در رقابت‌های کبدی قهرمان کشوری به مرحله یک‌ هشتم نهایی صعود کرد.

در ادامه رقابت‌های کبدی قهرمان کشوری در رده سنی جوانان که از شانزدهم آبان ماه به میزبانی استان مرکزی آغاز شده و تا نوزدهم آبان ماه ادامه خواهد داشت تیم کبدی همدان همچنان با پیروزی برابر حریفان با اقتدار به دور بعد صعود کرد.
عصر روز گذشته تیم کبدی جوانان همدان به دیدار حریف خود از خراسان رضوی رفت و موفق شد با نتیجه 51 بر 27 خراسان رضوی را شکست دهد و به عنوان تیم اول در گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

 

این رقابت‌ها با حضور 12 تیم از شش منطقه کشور آغاز شد و از منطقه سه تیم‌های همدان و لرستان در مسابقات حضور داشتند.
لازم به ذکر است که 12 تیم راه یافته به مسابقات قهرمان کشوری جوانان پس از عبور از سد حریفان خود در شش منطقه کشور که با انجام مسابقاتی با حضور 30 تیم برگزار شد از هر منطقه دو تیم موفق به حضور در مسابقات کشوری شدند.
رقابت‌های قهرمانی کشور در چهار گروه سه تیمی پیگیری شد و از هر گروه دو تیم برتر به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند که تیم جوانان همدان در گروه خود به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد.لازم به ذکر است در چارچوب رقابت‌های قهرمان کشوری بازی‌هایی نیز یکشنبه، هجدهم آبان ماه با حضور هشت تیم صعودکننده از چهار گروه انجام خواهد شد که تیم جوانان همدان عصر فردا به رویارویی با حریف خود خواهد رفت تا تکلیف چهار تیم راه یافته به دور نهایی مشخص شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار