همراه اول
26. آبان 1393 - 8:43   |   کد مطلب: 21892
رییس هیئت اسکیت همدان عنوان کرد
هیئت اسکیت همدان نیازمند پیست سرعت
هیئت اسکیت همدان نیازمند پیست سرعت
رییس هیئت اسکیت همدان با بیان اینکه این هیئت از نظر مالی و همچنین فضا با مشکل مواجه است، گفت: هیئت اسکیت همدان در حال حاضر نیاز به یک پیست سرعت برای فعالیت ورزشکاران دارد.

سعید عبدالله‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در همدان اظهار داشت: در حال حاضر در استان همدان رشته ورزشی اسکیت در چهار رشته اسکیت هاکی، اسکیت سرعت، اسکیت نمایشی و اسکیت اگرسیو فعال است که فعال‌ترین بخش، مربوط به اسکیت هاکی است.

وی در توضیح فعالیت‌های اسکیت هاکی گفت: اسکیت هاکی در دو بخش آقایان و بانوان فعال است و در لیگ برتر، دسته یک و لیگ‌های پایین‌تر نیز تیم‌هایی را به مسابقات اعزام کرده است.

رییس هیئت اسکیت همدان خاطرنشان کرد: اسکیت‌بازان همدانی استعداد بسیاری دارند که در صورت فراهم شدن امکانات، نتایج خوبی را از حضور ورزشکاران در مسابقات کسب خواهند کرد.

وی افزود: از نتایج خوب حضور چند ساله در لیگ برتر قرار گرفتن تیم اسکیت هاکی استان در سه سال متوالی در جایگاه اول تا سوم این رقابت‌ها بوده که نشان از عملکرد مناسب اسکیت‌بازان استان دارد.

عبدالله‌زاده با اشاره به آخرین مسابقات برگزار شده بیان داشت: امسال نیز تیمی در لیگ برتر حضور دارد که در آخرین بازی خود ماه گذشته به میدان رفت و تا کنون با انجام پنج بازی موفق ظاهر شد به طوری که توانست در چهار بازی حریفان خود را مغلوب کند و یک بازی را نیز با تساوی به پایان برساند.

وی در رابطه با اسکیت نمایشی و اسکیت اگرسیو عنوان کرد: فعالیت ورزشکاران اسکیت نمایشی بیشتر در سالن‌ها است و اگرسیوکاران به طور عمده در پارک‌ها فعال‌اند و با شروع فصل سرما فعالیت‌های خود را در سالن‌ها پیگیری می‌کنند.

رییس هیئت اسکیت همدان در خصوص وضعیت اسکیت سرعت گفت: ورزشکاران فعال در این رشته در شهرستان‌های ملایر و نهاوند عملکرد بهتری نسبت به ورزشکاران همدانی دارند که دلیل این امر فراهم نبودن امکانات در این بخش است.

وی در ادامه با بیان اینکه اکثر هیئت‌های ورزشی استان مشکل مالی دارند، افزود: اسکیت همدان نیز علاوه بر مشکل بودجه با مشکل کمبود فضای ورزشی مواجه است.

عبدالله‌زده گفت: امیدواریم با حمایت شهرداری فضای مورد نیاز برای فعالیت در این رشته ورزشی شاد و مهیج را برای فعالان اسکیت فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: هیئت اسکیت همدان در حال حاضر نیاز به یک پیست سرعت برای فعالیت ورزشکاران دارد که در صورت تامین آن می‌توانیم مانند اسکیت هاکی در جایگاه اول تا سوم کشور قرار بگیریم.

رئیس هیئت اسکیت همدان افزود: تحقق این مهم تنها توسط مسئولان امر  و مشارکت بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار