همراه اول
28. آبان 1393 - 8:46   |   کد مطلب: 21902
سرپرست تیم فوتبال الوند همدان:
4 بازیکن الوند همدان از حضور در تمرینات منع شدند
4 بازیکن الوند همدان از حضور در تمرینات منع شدند
سرپرست تیم فوتبال الوند همدان گفت: 4 بازیکن این تیم به دلیل مسائل انضباطی از حضور در تمرینات منع شدند و باید منتظر تصمیم کمیته انضباطی باشگاه باشند.

فرشید گل‌محمدی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: حساسیت بالایی در هفته‌های پایانی دور رفت لیگ دسته دوم وجود دارد و همه تیم‌ها با وسواس بیشتری به میدان می‌روند.

 

وی افزود: در هفته گذشته تیم میلیاردی خونه به خونه مازندران با خوش‌شانسی از شکست فرار کرد و از همدان یک امتیاز گرفت.

 

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان گفت: در هفته‌های پایانی دور رفت می‌توانیم با یک برد به صدر جدول و جزء تیم‌های مدعی برگردیم.

 

وی یادآور شد: در چند روز گذشته به دلیل مسائل انضباطی و با تصمیم کادر فنی چهار بازیکن تیم از حضور در تمرینات منع شدند تا کمیته انضباطی باشگاه برای آنها تصمیم‌گیری کند.

 

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: حامد میرزایی، میثم زمانی، مصطفی قیصری و ایرج خدایاری چهار بازیکنی هستند که به دلایل مسائل انضباطی از تمرینات کنار گذاشته شدند.

 

وی در مورد سفر تیم الوند در هفته هفتم به رشت و مصاف با تیم سپیدرود گفت: با توجه به اینکه بازی این هفته در ورزشگاه شهید عضدی و چمن مصنوعی برگزار می‌شود دو جلسه تمرینی در ورزشگاه سعیدیه پیگیری شد.

 

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان افزود: اعضای تیم امشب با اتوبوس به رشت سفر خواهند کرد و صبح روز چهارشنبه با هماهنگی مسئولان تیم سپیدرود در ورزشگاه اصلی تمرین خود را انجام خواهد داد.

 

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: بازی این هفته به لحاظ وضعیت هر دو تیم در جدول حساسیت زیادی دارد و تیم برنده می‌تواند صعود چند پله‌ای در جدول داشته باشد.

 

تا پایان هفته ششم لیگ دسته دوم، تیم فوتبال الوند همدان 6 امتیازه شد و با توجه به تفاضل گل بهتر یک پله صعود داشت و در جایگاه پنجم این گروه جای خوش کرد.

 

در چهارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم، روز پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه از ساعت 14:30 تیم فوتبال الوند همدان در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف تیم سپیدرود خواهد رفت.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار