همراه اول
15. آذر 1393 - 11:28   |   کد مطلب: 21991
گره تیم الوند به دست استاندار همدان باز شد
سرپرست تیم فوتبال الوند همدان از مساعدت و حمایت استاندار و معاونان برای رفع مشکل مالی این تیم خبر داد.

فرشید گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در همدان اظهار کرد: به دلیل عدم وجود نقدینگی در باشگاه و شرایط مطلوب برای پرداخت بخشی از قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تمرینات تیم الوند چند روزی به تعطیلی کشیده شد.

وی افزود: بعد از پیگیری مدیرعامل و حمایت مجموعه استانداری همدان مشکل تیم الوند تا حدودی با قول مساعد مسئولان حل شد.

سرپرست الوند همدان تصریح کرد: مالک باشگاه تاکنون و از ابتدای فصل بیش از 150 میلیون تومان بابت تغذیه بازیکنان غیربومی، البسه، تدارکات روزانه تمرینات، هزینه‌های پزشکی، اقامت و پذیرایی، ایاب و ذهاب و همچنین پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان هزینه کرده است.

به گفته وی، مساعدت شهرام شیروانی مدیرعامل گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر به عنوان یکی از حامیان تیم باعث شده تا بخشی از هزینه‌های اقامت و پذیرایی داوران و ناظران مسابقات و همچنین اردوی شب بازی توسط وی تقبل شود.

گل‌محمدی در ادامه با بیان اینکه تا قبل از شروع دور برگشت مرحله اول قرار شده که تا سقف 30 درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود افزود: با دستور استاندار و پیگیری الهی‌تبار و سامری معاونان وی قرار شد به زودی مبلغ قابل توجهی به باشگاه الوند ترزیق شود.

وی گفت: بر اساس این دستور قرار شد تا 20 آذرماه مبالغ قابل توجهی به حساب اعضای تیم واریز شود تا در دور برگشت تیم الوند بتواند بدون دغدغه پیگیر مسابقات خود باشد.

سرپرست الوند همدان یادآور شد: تمرینات تیم الوند از روز پنج‌شنبه آغاز شده و در روز جمعه دو جلسه تمرینات صبح و عصر برگزار شد که نشاط و همدلی در تیم دیده می‌شود.

وی در پاسخ سئوالی مبنی بر تعیین تکلیف بازیکنانی که به دلایل انضباطی از تمرینات محروم شده بودند خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته انضباطی باشگاه چهار بازیکن به نام‌های حامد میرزایی، مصطفی قیصری، ایرج خدایاری و میثم زمانی به دلیل تخلفات متعدد متحمل پرداخت جرایم سنگینی شدند.

گل‌محمدی ادامه داد: حکم این بازیکنان امروز به آنها ابلاغ خواهد شد که به جز ایرج خدایاری مابقی به عنوان بازیکن آزاد اعلام شدند و باید تا پایان فصل نقل و انتقالات تیم بعدی خود را به باشگاه اعلام کنند.

وی اظهار کرد: برای حضور قدرتمند در دور برگشت به دنبال چند بازیکن کلیدی و تأثیرگذار بومی و غیر بومی هستیم تا بتوانیم با کسب امتیازات لازم یکی از سه تیم صعودکننده به مرحله بعدی این رقابت‌ها باشیم.

سرپرست الوند همدان افزود: تیم الوند در حال حاضر تا روز دوشنبه تمرینات خود را به صورت منظم پیگیری خواهد کرد و سه‌شنبه به صورت زمینی راهی جویبار مازندران خواهد شد تا نخستین بازی دور برگشت خود را برگزار کند.

تیم فوتبال الوند تا پایان دور رفت مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور و در گروه چهارم با کسب 9 امتیاز در رده ششم قرار گرفته است.

در هفته دهم و شروع دور برگشت این مسابقات تیم فوتبال الوند همدان باید روز چهارشنبه 19 آذر از ساعت 14 در ورزشگاه سراج‌کلا جویبار برابر تیم شهدای این شهر به میدان برود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار