همراه اول
17. آذر 1393 - 9:28   |   کد مطلب: 22003
درخشش بانوان پاروزن همدانی در دور مقدماتی مسابقات روئینگ
مسابقات قهرمانی کشور روئینگ بانوان با حضور شش استان در دریاچه آزادی آغاز شد؛ پاروزنان حاضر در این مسابقات در روئینگ تک نفره سبک وزن و روئینگ تک نفره سنگین وزن با یکدیگر رقابت کردند.

به گزارش همدان ورزش ؛ استان همدان نیز پاروزنانی را به این رقابت‌ها اعزام کرد که در شروع کار نتایج رضایت‌بخشی از رقابت‌ها به دست آمد.

روئینگ تک‌نفره سنگین وزن، گروه اول مقدماتی با حضور قایقرانانی از استان‌های تهران الف، تهران، زنجان و گیلان برگزار شد و در نهایت مهرناز سالاری از تهران الف، معصومه قره‌داغی از تهران و سحر بخشی از زنجان اول تا سوم شدند.

در گروه دوم مقدماتی نمایندگان همدان، زنجان، تهران ب و گیلان با یکدیگر رقابت کردند که در پایان مریم کرمی از همدان در جایگاه نخست ایستاد، فرحناز عشقی از زنجان دوم شد و غزاله فیروزی از تهران ب در رده سوم قرار گرفت.

رقابت گروه سوم دور مقدماتی نیز با حضور سه قایقران از زنجان و قایقران تهران انجام شد و مهسا جاور از زنجان اول شد، یاسمن ثبوت از تهران و هما خاتمی از زنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت‌های روئینگ تک نفره سبک وزن نیز در سه گروه پیگیری شد.

در گروه اول قایقرانان همدان و زنجان و دو نماینده از تهران حضور داشتند که در نهایت سعیده امیرشکری از تهران، مهدیس حبیبی قربان از همدان و ثمین دژاکم از تهران اول تا سوم شدند.

گروه دوم مقدماتی با رقابت پاروزنانی از همدان، زنجان، گیلان و تهران توابع ادامه یافت و سرانجام مریم امیدی پارسا از تهران توابع، پرستو ریحان از همدان و شادی آزاد بدیع از گیلان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

قایقرانان در گروه سوم مقدماتی از استان‌های کرمانشاه، تهران، گیلان و زنجان حضور داشتند که در نهایت نازنین رحمانی از کرمانشاه اول، طاهره حضوری از تهران دوم و صبا خادم از گیلان سوم شدند.  

انتهای پیام / 

دیدگاه شما

آخرین اخبار