همراه اول
15. دى 1393 - 8:57   |   کد مطلب: 22368
از خوش‌یمنی بارش برف برای الوند تا اهدای سکه‌های طلا به بازیکنان
مسابقه الوند و گرند بجنورد که به میزبانی همدان برگزار شد، با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران با برد تیم الوند در همدان و حفظ شکست‌ناپذیری این تیم در خانه همراه بود.

این بازی به دلایل مختلف با استقبال بهتری از سوی تماشاگران همدانی مواجه شد، به طوری که هواداران با وجود سرما و بارش برف خود را به ورزشگاه شهید مفتح رسانده بودند تا از نزدیک این بازی را تماشا کنند.

همچون چند بازی اخیر الوند این تیم با لباس‌های فسفری رنگ به میدان رفتند که همچنان اسم «گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر» روی آن حک شده بود.

بهرام یدی مالک سابق و مدیرعامل فعلی تیم پاس، ناصر قره‌باغی مالک جدید الوند، بیشتر اعضای هیئت فوتبال، برادران بیگم‌جانی و جمع زیادی از مشتاقان خرید امتیاز این تیم که از تهران به همدان آمده بودند، از جایگاه این بازی را تماشا کردند.

ایرج خدایاری بازیکن تیم الوند به دلیل سه‌کارته بودن در این بازی محروم بود و سایر بازیکنانی که فرصت حضور در بین 18 نفره تیم را نداشتند از روی سکو‌ها با حرارت زیادی تیم خود را تشویق می‌کردند.

 

 

مصطفی قیصری بازیکن تیم الوند که چند هفته‌ای به دلیل مسائل انضباطی از تیمش دور بود بازگشت پرفروغی داشت و موفق شد برای نخستین بار برای الوندی‌ها گلزنی کند.

بارش شدید برف در نیمه نخست باعث شد تا نیمکت‌نشینان هر دو تیم از پتو برای گرم کردن خودشان استفاده کنند.

گل برتری تیم الوند توسط محسن خدابنده‌لو کاپیتان الوندی‌ها به ثمر رسید که اعضای این تیم خوشحالی عجیب بعد از این گل داشتند.

حجت‌الله للری دروازه‎‌بان الوندی‌ها که در گل دوم خود را مقصر می‌دانست بعد از گل برتری تیمش سجده شکر به جا آورد.

رضا کاشفی، فرهاد ادیب و حسن رخشنده برای نخستین بار در ترکیب تیم الوند قرار گرفته و به میدان رفتند که عملکرد قابل قبولی داشتند.

در پایان این بازی سیدمحمد عیوقیان رئیس هیئت فوتبال استان، مهدی بوجاریان دبیر هیئت، احمد استخری مسئول کمیته انضباطی هیئت و رضا جدی مدیر ورزشگاه شهید مفتح با حضور در رختکن تیم الوند پاداش‌هایی که توسط یک خیر ورزش دوست به تیم الوند تعلق گرفته بود به 18 بازیکن این تیم اهداء کردند.

تا پایان هفته دوازدهم لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران و در گروه چهارم تیم فوتبال الوند با کسب 13 امتیاز و فقط به دلیل تفاضل گل پایین‌تر در رده هفتم قرار گرفته است.

در هفته سیزدهم، تیم فوتبال الوند باید سفر طولانی را به شیراز داشته باشد و روز شنبه 20 دی‌ماه از ساعت 14 برابر تیم بهمن در ورزشگاه حافظیه به میدان برود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار