همراه اول
30. دى 1393 - 10:08   |   کد مطلب: 22403
نبرد دشوار شکوفه های جودو همدان در لیگ بانوان کشور
نایب رییس هیات جودو استان همدان گفت: به دلیل محدودیت های مالی و کوچ ستاره ها، با ترکیبی از جودوکاران نوجوان که شکوفه های جودو همدان محسوب می شوند در لیگ بانوان کشور حضور یافته ایم.

'کبری کرمی' در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همدان قطب اول جودو بانوان کشور محسوب می شود که در تمامی رده های سنی ملی پوش دارد اما به دلیل اینکه نتوانستیم به لحاظ مالی نفرات ملی پوش را حمایت کنیم به سایر تیم های لیگ پیوستند و به این دلیل تصمیم به استفاده از جودوکاران کم سن و سال کردیم.

وی اضافه کرد: هم اکنون جوان ترین تیم حاضر در لیگ جودو بانوان کشور هستیم و امیدواریم بتوانیم با تجربه اندوزی این ورزشکاران نوجوان سهمیه های اعزامی تیم ملی نوجوانان و جوانان به مسابقات آسیایی و جهانی 2015 را تصاحب کنیم.

کرمی بیان داشت: هفته گذشته مسوولان جودو استان طی نشستی تصمیم گرفتند بجای انصراف از حضور در مسابقات، این فرصت را در اختیار رده های سنی پایه بگذارند و اداره کل ورزش و جوانان نیز حمایت های مالی لازم را انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه درخشش جودوکاران ملی پوش همدان در سایر تیم های لیگ یک افتخار بزرگی برای استان همدان محسوب می شود، گفت: خوشحالیم که هم اکنون پرورش دهنده بهترین بانوان جودوکار در کشور هستیم.

وی با اشاره به حضور تیم همدان در هفته دوم لیگ جودو بانوان کشور گفت: هفته دوم پنجمین دوره لیگ بانوان (جام کوثر ولایت )، روز جمعه سوم بهمن ماه امسال به میزبانی سالن شهید افراسیابی با حضور 10 تیم برگزار می شود.

گفتنی است؛ تیم همدان در هفته دوم و از دور پنجم مسابقات به مصاف شهید معافی نهاوند می رود، در دور ششم با بیمه کوثر اردبیل رقابت می کند، در دور هفتم با شهرداری فاز یک اندیشه مبارزه می کند، در دور هشتم به دیدار نیروی مقاومت بسیج می رود و در دور نهم با هیات جودو اصفهان پیکار خواهد کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار