همراه اول
25. بهمن 1393 - 9:54   |   کد مطلب: 22602
حضور قدرتمند تیم هندبال پاس در برابر حریفان به منظور صعود به لیگ برتر کشور
رئیس هیئت هندبال استان همدان گفت: تیم هندبال پاس به منظور صعود به لیگ برتر حضوری پر‌قدرت را برابر حریفان به نمایش خواهد گذاشت.

مجید مشایخی‌پور در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته یک هندبال در این مرحله به میزبانی استان همدان و با حضور 6 تیم از 27 بهمن ماه به مدت پنج روز در سالن ابن‌سینای این شهر برگزار خواهد شد.

وی از رقابت تنگاتنگ تیم ها در این دوره از رقابت ها، افزود: تیم هندبال پاس نیز به منظور صعود به لیگ برتر حضوری پر‌قدرت را برابر حریفان به نمایش خواهد گذاشت.

سرمربی تیم هندبال پاس همدان اظهارکرد: این تیم توانست رقابت‌های اصفهان را با موفقیت پشت سر بگذارد.

 مشایخی‌پور با اشاره به کسب عنوان اولی همدان در این دوره از مسابقات گفت: تیم هندبال پاس همدان توانست با کسب این عنوان روحیه خود را به منظور شرکت در مسابقات افزایش دهد.

وی در ادامه ترکیب تیم پاس برای حضور در مسابقات را این گونه عنوان کرد: امید اعتمادی، رامین ارژنگی، مهرداد لاچینف، سید‌علی موسوی، مجتبی میرزایی، حسین ولی‌محمدی، مهدی کهبد، شهاب مهردادیان، محسن روحانی، مجید بلالی، سید امیر ناصر‌الدینی، حمید جنتی، مهدی یاری، علی طلایی، حامد ترابی، حامد یونسی و افشین زندی به مربیگری جواد حیدری و سرپرستی حسن هاجریان ترکیب تیم پاس در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

 

رئیس هیئت هندبال استان همدان با اشاره به اینکه این تیم صد در صد بومی می باشد خاطرنشان کرد: نخستین بازی تیم پاس بیست‌و‌هفتم بهمن ماه مقابل تیم پدافند تهران صورت می‌گیرد.

مشایخی پور در پایان یادآور شد: از ساعت 17 و 30 دقیقه روز بیست‌و‌هفتم بهمن ماه در سالن ابن سینا منتظر حضور گرم همه ورزش دوستان و هندبال دوستان استان برای تشویق و دلگرمی تیم پاس هستیم.

لازم به ذکر است، تیم‌های پدافند تهران، خیبر اراک، هیئت هندبال کرمانشاه، سرد‌رود تبریز، مراغه و پاس همدان 6 تیم حاضر در این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار