همراه اول
27. بهمن 1393 - 9:59   |   کد مطلب: 22625
حضور 120 رزمی کار در مسابقات سه جانبه رزم آوران همدان
رئيس هيئت رزم آوران استان همدان گفت: مسابقات سه جانبه رزم آوران با حضور ۱۲۰ ورزشکار از استان های زنجان، لرستان و همدان در سالن تختی این شهر برگزار شد.

کریم بختیاری در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش؛ با اشاره به نتایج این دوره از مسابقات گفت: در رده سنی نونهالان مهدی محمدی، حسن خداکرمی، ایمان کیانی، بنیامین احمدی، علیرضا کیانی، امیر حسین زارعی، مهدی نظری، امیر حسین عباسی و عباس غیاثی در وزن های خود به قهرمانی رسیدند.

وی اظهارداشت: در رده سنی نوجوانان نیز سجاد کیانی، محمد کیانی، امیر حسین مظاهری، شاهین کیانی، سینا لطفی، سجاد گیل آبادی، حمید مطلبی، محمد امین طیبی، حسین خدا رحمی، حسین مظاهری و عرفان رضایی رده های برتر این رده سنی را به خود اختصاص دادند.

رئيس هيئت رزم آوران استان همدان با اشاره به تقدیر از شرکت کنندگان در این مسابقات بیان کرد: به تمامی نفرات شرکت کننده در این مسابقات لوح تقدیر و حکم اهدا و به نفرات اول نیز جوایز نفیسی تقدیم شد.

بختیاری با بیان اینکه در کشور هیئت رزم آوران استان همدان از جایگاه مطلوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۰۰ بیمه شده ورزشی و ورزشکار سازمان یافته در بخش آقایان و ۲۵ نفر در بخش بانوان در شهرستان همدان فعالیت می کنند.

بختیاری یادآور شد: آمار تعداد ورزشکاران سازمان یافته در استان همدان نیز یک هزار و ۸۰۰ نفر است و تمامی شهرستان های استان همدان در این رشته فعال هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار