همراه اول
27. بهمن 1393 - 10:24   |   کد مطلب: 22627
فعالیت بیش از 500 بدمینتون باز در همدان/ معرفی نفرات برتر مسابقات استانی جام فجر
دبیر هیئت بدمینتون استان همدان گفت: بیش از ۵۰۰ نفر در دو بخش آقایان و بانوان در این رشته در همدان فعالیت می کنند و روز به روز تعداد علاقمندان به این رشته در حال افزایش است.

علیرضا صفی زاده در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، با اشاره به برگزاری سومین مرحله مسابقات انتخابی بدمینتون استان همدان اظهار داشت: سومین مرحله مسابقات انتخابی بدمینتون جام فجر استان همدان با حضور ۲۵ بدمینتون باز در سالن حجاب برای معرفی برترین ها و حضور در مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت ها که در رده  سنی نونهالان برگزار گردید در رده تیمی؛ تیم های ملایر، آموزش و پرورش ناحیه یک همدان و آموزش و پرورش ناحیه دو همدان در رده های اول تا سوم ایستادند.

دبیر هیئت بدمینتون استان همدان در ادامه با اشاره به نتایج انفرادی این رقابت ها گفت: در رده انفرادی و در بخش حذفی، مبین دهبانی از ناحیه یک و علیرضا یوسفی از ناحیه دو در رده های اول و دوم ایستادند و  سرمیلی و یعقوبی هر دو از ملایر به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفت اند.

صفی زاده اضافه کرد: این افراد سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی کشور را به خود اختصاص دادند.

وی همچنین عنوان کرد: در رده دوبل سهیل بیگی پرست و سینا مهربان از آموزش و پرورش ناحیه یک همدان و رجبی و عسگری از فامنین مقام دوم را بدست آوردند.

دبیر هیئت بدمینتون استان همدان با بیان اینکه ورزش بدمینتون در استان همدان پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است بیان کرد: حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از این رشته و تلاش های اعضای هیئت و مربی بدمینتون استان باعث شده تا این رشته در استان همدان رشد چشمگیر داشته باشد.

صفی زاده یادآور شد: بیش از ۵۰۰ نفر در دو بخش آقایان و بانوان در این رشته در همدان فعالیت می کنند و روز به روز تعداد علاقمندان به این رشته در حال افزایش است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار