همراه اول
27. بهمن 1393 - 12:36   |   کد مطلب: 22634
طرح HOPES با با قهرمانی بانوی پینگ پنگ باز همدان به پایان رسید
طرح HOPES که از روز 19 بهمن ماه زیر نظر الکسی یفرموف مدرس بین المللی فدراسیون جهانی برای طرح استعدادیابی در ایران آغاز شده بود با انجام مسابقات در دو گروه دختران و پسران به پایان رسید.
به گزارش  همدان ورزش ؛ نخستین مرحله از طرح جهانی HOPES برای شناسایی و معرفی یک پسر و یک دختر به مرحله بعدی در سطح قاره آسیا در آکادمی بین المللی تنیس روی میز واقع در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
در این اردوی که زیر نظر آلکسی یفرموف بلاروسی برگزار شد نونهالان دختر و پسر متولد 2003 و 2004 میلادی زیر نظر این مربی بین المللی تمرین کردند. در این طرح مربیانی از سراسر کشور برای آشنایی با شیوه های نوین تمرینی و دانش روز رشته تنیس روی میز حضور داشتند.
همچنین پیش از شروع طرح استعدادیابی در ایران با توجه به حضور مدرس بین المللی در ایران یک اردوی سه روزه برای رده سنی جوانان در آکادمی بین المللی تنیس روی میز برگزار شد.
در روز پایانی این طرح مسابقه ای بین نونهالان حاضر در این طرح برگزار شد که در بخش پسران رادین خیام قهرمان شد و در مسابقات دختران شیما صفایی از همدان به مقام اول رسید.
گفتنی است بازیکن برتر از گروه دختران ، شیما صفایی از همدان برای حضور در مرحله بعدی این طرح براساس گزارش ارائه شده از سوی مدرس بین المللی به فدراسیون جهانی انتخاب خواهد شد. 
انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار