همراه اول
12. اسفند 1393 - 9:30   |   کد مطلب: 22765
با حضور رئیس کمیته ملی المپیک صورت گرفت
تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌المللی درملایر
 تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌المللی درملایر
با حضور رئیس کمیته ملی المپیک همایش تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ملی و بین المللی سال ۹۳ شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: همایش بزرگ تجلیل از مدال آورانان و قهرمانان ملی و بین المللی سال 93 ملایری 14 اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم از مربیان کشوری، خیرین ورزشی، خانواده شهدا، فعالان فرهنگی و هیئت‌های ورزشی برتر تجلیل به عمل ‌می‌آید.

رضایی تجلیل از خانواده شهید صارمی را یکی دیگر از برنامه‌های این همایش برشمرد و بیان کرد: در این مراسم رئیس کمیته ملی المپیک آقای کیومرث هاشمی به عنوان مهمان ویژه و سخنران حضور دارد.

وی با اشاره به تعداد قهرمانان ملی و بین المللی ملایری عنوان کرد: امسال برای اولین بار از 250 ورزشکار از 28 رشته مختلف در این همایش تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره 21 شهید ورزشکار ملایری در 12 اسفند بیان کرد: یادواره 21 شهید ورزشکار شهرستان ملایر سه شنبه در محل حسینه ورزشکاران مجموعه ورزشی شهید تاجوک برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر از افتتاح حسینیه ورزشکاران همزمان با یادواره شهدای ورزشکار ملایر خبر داد و تصریح کرد: حسینه ورزشکاران واقع در مجموعه ورزشی شهید تاجوک همزمان با برگزاری یادواره شهدای ورزشکار ملایر افتتاح شده و هیئت ورزشکاران معصومیه نیز فعالیت خود را آغاز می‌‎کند.

وی به برگزاری مراسم تجلیل از خیرین و تاثیرگزاران ورزش بخش سامن ملایر اشاره کرد و افزود: درمراسمی از 37 نفر از خیرین و تاثیرگزاران ورزشی بخش سامن ملایر تجلیل و تقدیر می‌شود.

رضایی گفت: در ارزیابی اعلام شده از سازمان ورزش و جوانان شهرستان ملایر در سال‌های 89 تا 91 در ورزش‌های همگانی آقایان رتبه اول استان را کسب کرده و ارزشیابی سال 92 نیز به‌زودی اعلام می‌شود.

ا

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار