همراه اول
26. اسفند 1394 - 9:19   |   کد مطلب: 26814
138نفر از مدال آوران و نخبگان ورزشی و فرهنگی فامنین تجلیل شدند
138 نفر از مدال آوران، قهرمانان و نخبگان ورزشی و فرهنگی فامنین با حضور پور مجاهد فرماندار شهرستان ،ضمیری معاون توسعه ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان شهرستانی تجلیل شدند.

به گزارش همدان ورزش؛ مراسم تجلیل مدال آوران، قهرمانان و نخبگان ورزشی و فرهنگی فامنین با حضور پور مجاهد فرماندار شهرستان ،ضمیری معاون توسعه ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان شهرستانی صبح امروز در تالار پیام نور شهرستان برگزار شد .در این مراسم پورمجاهد فرماندار شهرستان ضمن قدردانی از زحمات مسئولین شهرستان گفت :با وجود چنین استعدادهایی در شهرستان و درخشش آنها در میادین ورزشی این مراسم تجلیل واجب است که هرسال برگزار شود و جوانان ما به سمت و سوی ورزش روی بیاورند .
وی گفت :در سال 1394 پیروزی جشن هسته ای در دولت تدبیر و امید رقم خورد و می دانیم که امسال را با سختی و فشارهایی که از سوی تحریم ها به سوی ما بود پیش رفتیم به حمدالله این نوید را به مردم می دهیم در سال آتی شاهد رشد و شکوفایی بیشتری خواهیم بود .
پور مجاهد اظهار کرد :باید تلاش کنیم روحیه و توسعه ورزش را در سطح جامعه به شکل جدی و چشمگیر گسترش دهیم که در این زمینه نقش ورزشکاران بسیار ویژه و اثرگذار است.
وی گفت: قهرمانان ورزش ما در جامعه جایگاه بسیار خوبی دارند و همواره مورد حمایت مردم و مسئولان هستند. در ادامه نقش زنان را کلیدی دانست و گفت :خوشبختانه در شهرستان مشارکت بانوان در همه ابعاد بسیارخوب بوده و توانستن در همه زمینه ها نقش آفرین باشند . 
در این برنامه حقیقی مدیر ورزش و جوانان شهرستان ضمن خوشامد گویی به مدعوین به ارائه گزارش عملکرد ورزش و جوانان شهرستان پرداخت و گفت : با عنایت و لطف ویژه فرماندار و منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان توانستیم شاهد پیشرفت ورزش شهرستان باشیم .
.رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز بیان کرد: در حال حاضر 138 مدال آور در میادین ورزشی داریم و امروز به همت مسئولین از آنها در رشته های کشتی، رزمی،کونگ فو ،فوتسال ،فوتبال ،کاراته ، بدنسازی ،بدمینتون ،والیبال ،تکواندو ،دومیدانی کوهنوردی ،بسکتبال در میادین استان و کشوری که صاحب عنوان شده اند تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم ضمیری معاون توسعه ورزش استان تجلیل ورزشکاران شهرستان را نوید و توسعه در ورزش شهرستان دانست و گفت : برگزاری چنین مراسمی ایجاد انگیزه را در جوانان بیشتر خواهد کرد و سبب توسعه ورزش قهرمانی در شهرستان خواهیم بود .
وی گفت : شهرستان فامنین سال قبل 18 هیئت ورزشی فعال داشته و امسال با تلاش و کوشش مسئولین شهرستانی هیئت های فعال شهرستان را به 24 هیئت رسانده که رشد بسیار خوبی در شهرستان پدید آمده است . 
در این همایش از هشت پیشکسوت ،16 مقام آور مسابقات قهرمانی کشور ،65 مدال آور مسابقات استانی ،2 مربی برتر شهرستان ،1 داور برتر ،17 هیئت ورزشی ،55 ورزشکار در مسابقات دهه مبارک فجر ،سمن های فعال شهرستان و برندگان مسابقات قرآنی تجلیل شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار