همراه اول
14. اسفند 1393 - 8:31   |   کد مطلب: 22798
اعزام تیم ووشو جوانان و بزرگسالان همدان به مسابقات کشوری
رئیس هیئت ووشو استان همدان گفت: تیم ووشو جوانان و بزرگسالان همدان به مسابقات قهرمانی کشور در بندرعباس اعزام خواهند شد.

به گزارش همدان ورزش؛ مسلم قاسمی با اشاره اعزام تیم ووشو همدان به مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: تیم منتخب جوانان و بزرگسالان ووشو همدان به مسابقات قهرمانی کشور در بندرعباس اعزام می شوند.

وی افزود: این مسابقه انتخابی تیم ملی ووشو نیز است و برای همه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تمام تمرکز هیئت در این مدت به حضور موفق در این مسابقات معطوف شده است.

رئیس هیئت ووشو استان همدان با اشاره به لیگ برتری شدن تیم ووشو شهرداری ملایر گفت: این تیم متعلق به استان است و به دلیل اینکه شهرداری ملایر اسپانسری این تیم را بر عهده گرفت با نام شهرداری ملایر در مسابقات شرکت کرد.

قاسمی عنوان کرد: لیگ برتری شدن تیم ووشو استان افتخار بزرگی برای ورزش استان همدان است و به طور قطع با قدرت در لیگ برتر حاضر خواهیم شد.

وی با بیان اینکه وشو همدان در سال های گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است، بیان کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار نفر ووشوکار در استان همدان فعالیت می کنند.

رئیس هیئت ووشو استان همدان درباره فعالیت شهرستانی استان همدان گفت: هیئت های شهرستانی ملایر، نهاوند، اسدآباد، رزن و تویسرکان در این رشته ورزشی فعال است و فعالیت خوبی دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار