همراه اول
25. مرداد 1394 - 12:58   |   کد مطلب: 24750
پنج نشان طلا حاصل کار بانوان ووشو کار ملایر در مسابقات کاپ آزاد استان
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از کسب پنج مدال طلا در مسابقات کاپ آزاد استان خبر داد.

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش افزود: مسابقات ووشو کاپ آزاد و انتخابی جوانان استان در تاریخ 94/5/22 به میزبانی شهر همدان برگزار شد .

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات تیم هایی از شهرهای همدان ، ملایر و نهاوند حضور داشتند و در پایان در رده جوانان خانمها سحر روستایی ، مبینا جعفری و مبینا هاشمی و در رده بزرگسالان خانمها حدیث قنبری و فائزه عبدلی در اوزان خود به مقام قهرمانی رسیدند.

رضایی افزود:  بمناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر مسابقه دوستانه بین تیم والیبال بانوان فرهنگی ملایر و تیم والیبال باشگاه فردوسی همدان برگزار شد .

وی بیان داشت: در این مسابقه که در تاریخ 94/5/24 در به میزبانی سالن شهید روحیان ملایر برگزار شد تیم والیبال ملایر موفق شد در سه ست پیاپی تیم حریف را شکست دهد .

 

فرشید جعفری از ملایر قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ ارتش جمهوری اسلامی ایران شد
 مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی نیروی زمینی ارتش به میزبانی تیپ 40 سراب اردبیل در تاریخ 94/5/20 برگزار شد و فرشید جعفری که از عنوان داران این رشته در دسته 83 کیلو گرم میباشد موفق شد با ثبت رکورد 730 کیلو در مجموع و در بین 32 شرکت کننده در این وزن به مقام قهرمانی برسد . شایان ذکر است جعفری چندین بار در مسابقات مختلف قهرمانی کشور صاحب رتبه برتر گردیده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار