همراه اول
31. فروردين 1394 - 11:22   |   کد مطلب: 23336
سخنگوی هیئت سوارکاری همدان خبر داد
اعلام برگزیدگان مسابقه پرش با اسب گرامیداشت روز ارتش
اعلام برگزیدگان مسابقه پرش با اسب گرامیداشت روز ارتش
سخنگوی هیئت سوارکاری همدان از اعلام برگزیدگان مسابقه پرش با اسب گرامیداشت روز ارتش خبر داد.

به گزارش همدان ورزش؛ در حال حاضر در شهرستان همدان هفت آموزشگاه ایثار، چشمه‌ساران، اکباتان، شبدیز، ابن‌سینا، آذرخش و صدرا فعالیت می‌کنند که از این آموزشگاه‌ها به منظور برگزاری مسابقات پرش با اسب نیز استفاده می‌شود.

هیئت سوارکاری استان طی سالیان گذشته مسابقات مختلفی را در سطح استان برگزار کرده و از ابتدای سال نیز مسابقات به طور منظم در هر هفته پیگیری می‌شود.

این هیئت اقدام به برگزاری مسابقات پرش با اسب به مناسبت گرامیداشت روز ارتش از سری مسابقات تقویم ورزشی هیئت سوارکاری استان کرد که در پایان نیز نفرات برتر معرفی شدند.

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان در خصوص مسابقات پرش با اسب، اظهار کرد: 58 شرکت‌کننده در رده‌های D1 بزرگسالان، D زیر 18 سال، رده E و اسب و سوار مبتدی از باشگاه‌های سوارکاری ابن‌سینا، آذرخش، شبدیز و صدرا در این رقابت‌ها حضور داشتند.

عباس محمدی گفت: این رقابت‌ها به میزبانی مرکز پرورش اسب و سوارکاری اکباتان با قضاوت علیرضا خسروی سرداور مسابقات، نفیسه بختیاری، علیرضا سوادی و محمد فرازنه‌فر داوران و کلانتران مسابقات برگزار شد.

وی در توضیح رقابت‌های D1 بزرگسالان عنوان کرد: این رقابت‌ها به صورت یک دور با یک باراژ و با حضور 14 سوارکار برگزار و نتایج آن مشخص شد.

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان ادامه داد: ابوالفضل افتخاری با اسب لاکونیت از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان با چهار خطا در دور باراژ و زمان 37.44 ثانیه مقام اول را کسب کرد.

وی گفت: رضا بخشی با اسب خرم از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان با چهار خطا در دور باراژ و زمان 45.35 ثانیه مقام دوم، حمید‌رضا باب‌الحوائجی با اسب دون گری گوری از باشگاه سوارکاری ابن‌سینا با هشت خطا و زمان 41.63 ثانیه مقام سوم و مهدی حمزه‌ای با اسب برند از باشگاه سوارکاری آذرخش با چهار خطا در دور اول، مقام چهارم را از آن خود کردند.

محمدی نتایج رده D زیر 18 سال را نیز این گونه برشمرد: آیدین حمیدی‌پسند با اسب سزار از مرکز پرورش اسب و سوارکاری اکباتان بدون خطا در دور باراژ و زمان 37.31 ثانیه در جایگاه نخست ایستاد، کیانا احمدی با اسب نانی از مرکز پرورش اسب و سوارکاری اکباتان با چهار خطا در دور باراژ و زمان 38.81 ثانیه مقام دوم و علی فریبا با اسب سناتور از مجموعه پرورش اسب و سوارکاری اکباتان با هشت خطا در دور باراژ و زمان 52.47 ثانیه مقام سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به برگزاری سایر مسابقات تصریح کرد: همچون هفته‌های گذشته مسابقات رده‌های E، اسب مبتدی مطابق مقررات ملی فدراسیون سوارکاری برگزار و نام اسب‌های تورینو، سیلاس، پیکارد، تورینو بوی، ونوس، ماهان، لیندا و ساشا در رده‌های مبتدی و E و اردشیر کاظمی و مهرداد سهیل‌قاسمی نیز در رده‌های مبتدی و E سوارکاران قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار