همراه اول
10. ارديبهشت 1394 - 9:50   |   کد مطلب: 23478
حمید گلی پور رئیس هیئت ورزشهای رزمی استان همدان
مجمع انتخابی رئیس هیئت ورزشهای رزمی استان صبح امروز با حضور محسن احمدی دبیر فدراسیون ورزشهای رزمی برگزار شد.

به گزارش همدان ورزش؛ این مجمع با حضور 17 نفر اعضا مجمع و 3 کاندیدا با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان همدان در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی قدس برگزار شد.
برای ریاست هیئت ورزشهای رزمی همدان 5نفرکاندید بودند که سه نفر محمدرضاغلامی، ناصرفرخ رو و حمید گلی پور در مجمع انتخابی حاضر شدند وعلاوه بر اعلام سابقه ورزشی خود برنامه های پیشنهای خود را برای آینده این هیئت ارائه دادند.
با برگزاری انتخابات حمید گلی پورسرپرست این هیئت با 17 رای موافق از 17 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزشهای رزمی استان همدان انتخاب شد.
محسن احمدی دبیر فدراسیون در این مجمع از دو کاندید دیگر برای حضور در کمیته فنی استان دعوت به عمل آورد و همدان را داری پتانسیل بالایی برای میزبانی مسابقات کشوری دانست و افزود: باید با همدلی بین اعضا این هیئت ورزشهای رزمی در استان را ترویج داد و قدمهای بیشتری برای همگانی شدن رشته های این هیئت ورزشی در استان برداشت.
احمدی افزود: فدراسیون ورزشهای رزمی با توجه به تعدد رشته های تحت پوشش تنها فدراسیونی است که در تمامی رویدادهای جهانی حضور دارد واین دست ورزشکاران استان ها را برای درخشش در تمامی در تمامی مسابقات باز می گذارد.
سید عبدی افتخاری مدیر کل اداره ورزش و جوانان هم ضمن تبریک به حمید گلی پور از ایشان خواست با در نظر گرفتن تمای اهداف فدراسیون و اداره کل به دنبال تغییر و تحول مثبت در این هیئت باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار