همراه اول
19. خرداد 1394 - 13:50   |   کد مطلب: 23851
کسب رتبه ششم کشوری توسط هیئت قایقرانی / فعالیت بیش از یکصد قایقران در استان
هیات قایقرانی استان در ارزیابی عملکرد فدراسیون در سال 1393 رتبه ششم کشور را کسب کرد.

رییس هیات قایقرانی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش  گفت: فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران طی ارزیابی عملکرد هیات‌های استان‌ها که بر اساس شرح وظیفه، مکاتبات کتبی، حضور در مسابقات لیگ ، برگزاری دوره‌های آموزشی، استعداد یابی در امور قایقرانی ، حضور در فدراسیون ،شرکت در مسابقات قهرمان کشوری ،اردوی تیم ملی ،امور فرهنگی ،تعداد ورزشکاران ملی پوش ،مقدار اعتبار جذب شده ،داوری ،تعداد ورزشکاران فعال ،تجهیزات و ارسال گزارش بازرسی از هیات‌های می‌باشد، استان همدان با کسب 2/632 امتیاز رتبه ششم کشور را بدست آورد.

وی افزود: در چهار سال گذشته اعضای هیات و ورزشکاران در کسب موفقیت برای ورزش استان همدان تلاش فراوانی داشته اند و توانستیم در مسابقات فراملی و المپیک صاحب جایگاه شویم و در حال حاضر 12 نفر از ورزشکاران ما در تیم ملی حضور دارند و انتظار داریم در سال جدید نیز با تعامل و یکدلی به افتخارات بیشتری دست یابیم.

محمد ضروری اظهار داشت: در ارزیابی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان نیز که از هیئت های برتر ورزشی استان صورت می گبرد هیئت قایقرانی همدان همواره در جمع برترین ها قرار داشته است.

وی افزود: در چهار سال گذشته دستگاه ورزش استان همدان حمایت های بسیار خوبی از هیات قایقرانی داشت و امسال نیز با این حمایت ها برنامه های گسترده ای را در دستور کار داریم.

 

ضروری با اشاره به تعداد ورزشکاران سازمان یافته این رشته گفت: بیش از یکصد ورزشکار سازمان یافته در تمام رشته های قایقرانی در همدان فعالیت می کنند.

 

رییس هیات هیئت قایقرانی استان تصریح کرد : با توجه به برخورداری استان از جوانان مستعد امیدواریم با تأمین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز شاهد توسعه روز افزون این رشته ورزشی مفرح در سطح استان باشیم .

دیدگاه شما

آخرین اخبار