همراه اول
25. خرداد 1394 - 13:17   |   کد مطلب: 23900
قاسمی برای سومین باردر ریاست هیات کونگ فو و هنرهای رزمی همدان ابقا شد
در مجمع انتخاباتی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان ابراهیم قاسمی برای سومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی همدان انتخاب شد.

به گزارش همدان ورزش؛ مجمع انتخابات هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان با حضور سید عبدی افتخاری، باقرزاده نائب رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ، نمایندگانی از ورزشکاران، مربیان، هیئت های شهرستانی و باشگاه های کونگ فو استان و بازرس ورزش و جوانان در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی شهدای قدس برگزارشد.

برای شرکت در این انتخابات این مجمع هشت کاندیدا ثبت نام کرده بودند که کریم زمانی، علی کوکبیان، هادی شهبازی، علی شیروانی از حضور در انتخابات این مجمع انصراف دادند تا انتخابات مجمع با حضور محمدرضا غلامی، محسن صنمی، مهدی گلریزهمدانی و ابراهیم قاسمی برگزار شد.

در این مجمع مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهارداشت: با توجه به پناسیل بالای و مدال آوری این رشته در استان امید است در بعد اخلاقی هم ورزشکاران هیات کونگ فو تلاش نمایند.

وی بیان کرد: در چهار سال گذشته تلاشهای خوبی از سوی این هیات در سطح استان صورت گرفته وباید برای گسترش این رشته برنامه ریزی مدونی صورت گیرد.

افتخاری اظهار کرد: ورزش بهترین مقوله و بستری است که می تواند نشاگر فرهنگ و اصالت یک کشور باشد و تمامی دست اندرکاران ورزش باید در راستای اشاعه اصالت و فرهنگی ناب ایرانی به اقصی نقاط جهان تلاش کنند.
وی افزود: باید اخلاق و خصلت پهلوانی در ورزش رشد کند و برای موفقیت در این عرصه دلسوزانه و عاشقانه باید کار کرد و جامعه ورزش کونگ فو و هنرهای رزمی استان باید با اتحاد و همدلی برای موفقیت این رشته ورشی تلاش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: مجمع امروز یکی از بهترین مجمع های استان طی سال های اخیر بوده است و مجمعی که رای اعضا بسیار به هم نزدیک است نشان از سلامت مجمع دارد.

وی تصریح کرد: ضمن تبریک به آقای قاسمی از ایشان انتظار داریم دو فعالیت را در هیات وِیژه پیگیری کند ابتدا از منتقدان و سایر کاندیدها در بدنه هیات بهره گیرد و در ضمن ارتباط خوبی با فدراسیون و اداره کل برقرار نماید.

در پایان این مجمع ابراهیم قاسمی با اختلاف نزدیک و کسب 9 رای از 17 رای ماخوذه برای سومین دوره متوالی در سمت خود ابقا شد و محسن صنمی نیز با 8 رای از تصاحب ریاست هیات کونگ فو و هنرهای رزمی بازماند. 

 

انتهای پیا/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار