همراه اول
17. مرداد 1394 - 9:15   |   کد مطلب: 24581
در مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشجوی دانشگاه آزاد
کرمانشاه در وقت اضافه برنزی شد/پیروزی در وقت اضافه اصفهان را قهرمان کرد
کرمانشاه در وقت اضافه برنزی شد
تیم بسکتبال دختران دانشجوی کرمانشاهی با شکست تیم قزوین در مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشجوی دانشگاه آزاد به عنوان سومی این رقابت‌ها دست یافت.

به گزارش همدان ورزش؛ مرحله نهایی مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور که با حضور 14 تیم در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده بود؛ ظهر امروز با کسب عنوان سومی و نشان برنز توسط ورزشکاران کرمانشاهی همراه بود.

این رقابت‌ها که در سه مرحله گروهی و دوره‌ای، نیمه‌نهایی و نهایی برگزار شد با برگزاری مسابقات رده‌بندی و فینال به کار خود پایان خواهد داد.

در دیدار رده‌بندی دو تیم قزوین و کرمانشاه با قضاوت مهناز عمو، منصوره علیخانی و شیوا قربانی رو در روی هم صف‌آرایی کردند که در نهایت و در یک بازی سخت و نفس‌گیر که به وقت اضافه منتهی شد تیم کرمانشاه موفق شد در یک بازی دیدنی با یک امتیاز اختلاف به برتری برسد. 

در این بازی تیم برنده میدان کرمانشاه در کوارترهای اول تا سوم با نتایج 18 بر 16، هفت بر 6 و 11 بر 10 به برتری رسید و کوارتر چهارم قزوین‌ها با حساب 15 بر 11 به پیروزی دست پیدا کرد تا بعد از چهار وقت معمول دو تیم در عدد 47 به تساوی برسند.

در وقت اضافه هر دو تیم بازی به مراتب زیباتری را ارائه کردند که در نهایت تیم کرمانشاه با حساب هشت بر هفت به برتری رسید تا در نهایت و مجموع وقت معمول و اضافه کرمانشاه با حساب 55 بر 54 به عنوان سوم و نشان برنز این رقابت‌ها دست پیدا کند.

در این بازی یلدا افشاری از تیم قزوین با 31 امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود و در مقابل کیمیا شکری با کسب 25 امتیاز به عنوان پرامتیازآورترین بازیکن تیم کرمانشاه معرفی شد.

این رقابت‌ها ظهر امروز با معرفی تیم قهرمان از بین دو تیم کرمان و اصفهان پیگیری خواهد شد.

در این رقابت‌ها بر اساس تصمیم‌گیری مسئولان برگزاری آن چهار تیم بندرعباس، گیلان، قم و زنجان به دسته پایین‌تر سقوط و همچنین دو تیم فینالیست اصفهان و کرمان هم به دسته اول صعود کردند.

مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور که با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مردادماه آغاز شده است امروز جمعه با معرفی تیم‌ قهرمان به کار خود پایان می‌دهد.

در روز پایانی مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشجوی دانشگاه آزاد
پیروزی در وقت اضافه اصفهان را قهرمان کرد

دختران بسکتبالیست اصفهانی در بازی نهایی با شکست تیم کرمان مقتدرانه به مقام قهرمانی مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشجوی دانشگاه آزاد دست یافتند.
مرحله نهایی مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور که با حضور 14 تیم از روز یکشنبه در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده بود با قهرمانی تیم اصفهان به پایان رسید.
در این رقابت‌ها براساس قرعه در گروه «الف» سه تیم بوشهر، کردستان و خراسان‌‌ جنوبی و در گروه «ب» چهار تیم بروجرد، اصفهان، گیلان و بندرعباس تقسیم‌بندی شدند.
در گروه «ج» خوزستان، چهارمحال‌ و بختیاری، قم و کرمانشاه شرکت کردند و در آخرین گروه به نام گروه «د» سه تیم زنجان، کرمان و قزوین حضور داشتند.
بعد از برگزاری موفق مسابقات گروهی و همچنین مرحله نیمه‌نهایی چهار تیم برتر این رقابت‌ها برای مشخص شدن تیم‌های اول تا چهارم روز جمعه برابر هم به میدان رفتند.
در بازی رده‌بندی؛ تیم کرمانشاه با ارائه یک بازی زیبا در وقت اضافه موفق شد حریف قزوینی خود را شکست دهد و برنزی این رقابت‌ها نام بگیرد.
در بازی فینال دو تیم اصفهان و کرمان با قضاوت بنفشه بجنوردی، سمانه دهقانی و صنم کوهی به مصاف هم رفتند که در نهایت و مثل بازی رده‌بندی؛ برنده این دیدار هم در وقت اضافه مشخص شد.
در این بازی کرمانی‌ها در کوارترهای اول و دوم خوش درخشیدند و با نتایج 15 بر 13 و 22 بر 11 برابر حریف قدرتمند خود به برتری رسیدند اما در مقابل اصفهانی‌ها در دو کوارتر پایانی بهتر ظاهر شد و امتیازات از دست رفته را با حساب 13 بر 9 و 20 بر 11 جبران کردند.
نتایج به دست آمده در چهار کوارتر باعث شد تا هر دو تیم در عدد 57 به تساوی برسند تا برای مشخص شدن قهرمان این رقابت‌ها کار به دو وقت اضافه برسد.
در پایان وقت اضافه اصفهانی‌ها موفق عمل کردند و با حساب 9 بر پنج و در مجموع 66 بر 62 و با اختلاف چهار امتیاز به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها رسیدند.
رحیمه مکی از تیم کرمان دست به کار بزرگی و ثبت یک رکورد جالبی زد و در این مسابقه به تنهایی 39 امتیاز برای تیمش به دست آورد و در تیم مقابل بهارک زوارزادگان با کسب 18 امتیاز بهترین بازیکن اصفهانی‌ها لقب گرفت.
این مسابقات که به مدت 6 روز در همدان و به میزبانی دانشگاه آزاد واحد همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) این واحد در جریان بود به کار خود پایان داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار