همراه اول
28. مرداد 1394 - 14:49   |   کد مطلب: 24799
حضور چهار جودوکار همدان درترکیب تیم های ملی برای حضور در رقابتهای جهانی
در پایان نشست شورای فنی فدراسیون جودو اسامی تیم های ملی برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان در دو بخش مبارزه و کاتا اعلام شدکه در بین آنها نام 4جودوکار همدان هم به چشم می خورد.

به گزارش همدان ورزش؛ هفت تیم در 5 کاتا به مسابقات قهرمانی جهان در هلند اعزام می شوند. در "ناکه نوکاتا" فتح ا... فریدی وثوق و حمیدرضا کریمی ناصرازهمدان و امیرفرزانه حصاری و محمدعلی نودهی (گلستان)، در "گوشین جوتسوکاتا" محمد حسن نجفی و علی رضا کریمی صابرازهمدان در "کیمه نوکاتا" عبدالوهاب بردی و یاشار روح الله زاده(مازندران) در "کاتا منوکاتا"مجتبی باجلان، سیدرضا روحانی، محمدعلی وحید، رضا صفی، (اصفهان)،و در "جونوکاتا" کیوان حقیقت به همراه رحمان رحمانی فر(تهران) به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.
برای حضور در مسابقات جهانی دو عضو تیم ملی جوانان به همراه دو عضو تیم ملی بزرگسالان انتخاب شدند. 
بر همین اساس تیم ملی کشورمان طی روزهای دوم تا هشتم شهریورماه با ترکیب محمد صدیقی از تیم ملی جوانان در وزن 60- کیلوگرم ، مهدی فتحی پوردیگر عضو تیم ملی جوانان در وزن 66- کیلوگرم ، وحید بنا در وزن 73- کیلوگرم و سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم راهی رقابتهای جهانی خواهند شد.همچنین در وزن 100- کیلوگرم روز جمعه رقابت انتخابی بین جواد محجوب و رامین صفویه برگزار خواهد شد تا نفر برتر به مسابقات جهانی اعزام شود. 
مسابقات کاتای قهرمانی جهان 30 شهریورماه تا دوم مهرماه در آمستردام هلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار