همراه اول
28. مرداد 1394 - 15:35   |   کد مطلب: 24802
رئیس دانشگاه آزاد همدان مطرح کرد:
دانشگاه آزاد همدان پیشتاز در توریسم ورزشی کشور
دانشگاه آزاد همدان پیشتاز در توریسم ورزشی کشور
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی در دانشگاه آزاد واحد همدان خبر داد.

سعید جامه‌بزرگی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش با اشاره به سالروز تأسیس دانشگاه آزاد در سال 66 اظهار کرد: این دانشگاه از نظر وسعت، کمیت و کیفیت جزو برترین‌‌ها بوده و به لحاظ کیفی دومین دانشگاه کیفی در استان است.

وی با بیان اینکه برگ برنده دانشگاه، نیروهای متخصص و جوان آن است، افزود: با توجه به اینکه در سال 66 فوج عظیمی از نیروهای جوان پشت کنکور بودند با شکل‌گیری دانشگاه آزاد، نیاز جامعه جوان برطرف شد.

رئیس دانشگاه آزاد همدان تصریح کرد:دانشگاه ازاد اسلامی همدان میزبان بسیاری از المپیادهای ورزشی در سطح کشور بوده و امکان توریسم ورزشی را فراهم کرده و پتانسیل بسیار خوبی و بالایی در رشته های ورزشی دارد . 

وی بیان داشت:المپیاد های متعددی در دانشگاه برگزار شده مثل المپیاد ورزشی بسکتبال ،آمادگی جسمانی و المپیاد ورزشی را برای دو سال پی در پی برگزار کردیم.ایجاد محیط خوب و نزدیکی خوابگاهها و سالن های غذاخوری و سالن های ورزشی توانسته محیطی را ایجاد کند که میزبان های متعددی ایجاد کنیم. 

جامه بزرگ افزود: ورزش حرفه ای در ساختمان مرکزی این دانشگاه مستقر است تیمم های قدرتی را داریم و خیلی از مدال آوران در مسابقات بین المللی از دانشجویان دانشگاه آزاد هستند . اجازه تیم داری به دانشگاهها را به سختی می دهند و فعلا فقط در حال گرفتن مجوز فوتبال هستیم . 

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار