همراه اول
28. مرداد 1395 - 8:05   |   کد مطلب: 28006
دختران شیرازی قهرمان مسابقات طناب‌کشی دانشجویان دانشگاه آزاد شدند
در نخستین روز برگزاری جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد در بخش بانوان، تیم فارس با اقتدار به عنوان قهرمانی رشته طناب‌کشی این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

به گزارش همدان ورزش؛ جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد در بخش بانوان در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین و دانشگاه آزاد واحد همدان آغاز به کار کرد که در نخستین روز آن تیم‌های شرکت‌کننده در رشته طناب‌کشی با هم به رقابت پرداختند.

به گفته مسؤولان فنی این رقابت‌ها، مسابقات طناب‌کشی هر تیم شامل 6 بازیکن و یک ذخیره خواهد بود که در مجموع وزن ورزشکاران باید کمتر از 420 کیلوگرم باشد.

مسابقات در سه وقت 45 ثانیه‌ای برگزار خواهد شد و هر تیمی که موفق به پیروزی در دو تایم شود، برنده اعلام می‌شود

بعد از انجام مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های طناب‌کشی با حضور 22 تیم از واحدهای تابعه دانشگاه آزاد کشور در سالن امام علی (ع) واحد دانشگاه آزاد همدان برگزار شد و تیم‌های حاضر در چهار گروه تقسیم‌بندی شدند.

تیم‌ها در دور نخست به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند که در نهایت از هر گروه دو تیم برتر به مرحله بعدی صعود کردند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد فارس با شکست همه رقبا به عنوان قهرمانی این رشته دست پیدا کرد.

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های اول تا بیست و دوم این رقابت‌ها به شرح ذیل است:

1*فارس

2* گلستان

3* خوزستان

4*کهگیلویه و بویراحمد

5*اردبیل

6*آذربایجان شرقی

7*اصفهان

8*خراسان شمالی

9*کرمان

10*یزد

11*ایلام

12*بوشهر

13خراسان رضوی

14*کرمانشاه

15*همدان

16*سمنان

17*زنجان

18*تهران

19*علوم و تحقیقات

20*قم

21*گیلان

22*چهارمحال و بختیاری

جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار